کد خبر: 899237
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
همزمان با برپایی نمایشگاه حمل و نقل پاک اصفهان
اردیبهشت ماه 97 و همزمان با برپایی نمایشگاه حمل و نقل پاک فاز دوم طرح "بفرمایید دوچرخه" و طرح "بفرمایید موتوربرقی" اجرا می‌شود.

    به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، همزمان با هفته نکوداشت اصفهان و آغاز سومین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک با رویکرد معرفی خودرو و موتورهای برقی، دوچرخه و انواع پاکرو، اجرای فاز دوم طرح "بفرمایید دوچرخه" و طرح "بفرمایید موتوربرقی" نیز آغاز می‌شود.

    نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک اصفهان در حالی با هدف فرهنگسازی استفاده از وسایل نقلیه پاک در میان مردم اصفهان، برگزار خواهد شد که پیش از این فاز نخست طرح بفرمایید دوچرخه با هدف فروش تسهیلاتی دوچرخه در این کلانشهر اجرا شده و با استقبال مطلوب شهروندان روبرو شده بود.

    این طرح همزمان با نمایشگاه تخصصی حمل و نقل وارد فاز دوم خود شده و همزمان با این رویداد، طرح بفرمایید موتوربرقی نیز اجرا می‌شود.

    بر این اساس ثبت نام و معرفی برندهای مشارکت کننده در فاز دوم طرح "بفرمایید دوچرخه" و طرح بفرمایید موتور برقی" همزمان با برپایی این نمایشگاه صورت می‌گیرد.

    ارائه انواع تخفیف های فروش نقدی و تسهیلات بلند مدت فروش اقساطی با معرفی شرایط آسان خرید انواع موتور برقی و دوچرخه از اتفاقات شاخص رویداد بزرگ حمل و نقل پاک در اردیبشهت ماه 97 خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار