کد خبر: 899230
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
مديركل راه وشهرسازي استان اصفهان:
بايد جمعيت پذيري در شهر تعريف و طبق توان وتاب آوري شهر براي آن برنامه ريزي گردد.

      به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مديركل راه وشهرسازي به همراه مديران ستادي از نزديك جهت بررسي مسائل و مشكلات راه وشهرسازي به شاهين شهر سفر كرد و با حضور حسينعلي حاجي دليگاني نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و تني چند از مسئولين محلي موارد و مسائل مربوط به اين حوزه را بررسي و راهكارهاي لازم ارائه نمود.

    حجت اله غلامي با توجه به عمده مشكلات شهري مطرح شده در اين جلسه گفت: طرح جامع شهر شاهين شهر در سال 94 و طرح تفصيلي اين شهر در سال 95 ابلاغ گرديده كه بر اساس قانون و با توجه به زمان ابلاغ اين دو طرح امكان بازنگري طرح تفصيلي وجود ندارد  اما با توجه به نظر مديران شهري مي توان تدقيق پهنه بندي ارتفاعات شهر را مورد بررسي قرار داد.

    وي با تاكيد بر توجه به توان و تاب آوري شهر نسبت به جمعيت خاطر نشان ساخت: لازم است جمعيت پذيري در شهر تعريف و طبق توان وتاب آوري شهر براي آن برنامه ريزي گردد و افزايش جمعيت پذيري بدون انجام كار كارشناسي خدمت به مردم وشهرداري نيست..

شایان ذکراست در اين جلسه 10 هزار مترمربع زمين با كاربري ورزشي و فرهنگي به اداره كل ورزش و جوانان جهت تامين مكان ورزشي در سايت مسكن مهر واگذار گرديد.

 

    

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار