کد خبر: 899161
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
روابط عمومي قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه اعلام كرد

روابط عمومي قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه از انهدام خودروي انتحاري و هلاكت تروريست‌ها در منطقه مرزي سراوان خبر داد.
به گزارش فارس، روابط عمومي قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه در اطلاعيه‌اي از انهدام خودروي انتحاري و هلاكت دو تروريست در اقدام به موقع رزمندگان اسلام در پاسگاه مرزي در منطقه سراوان خبر داد.
در اطلاعيه روابط عمومي قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه آمده است: شامگاه يك‌شنبه عوامل گروهك‌هاي تروريستي و اشرار مسلح با يك دستگاه خودروي حامل مهمات و مواد انفجاري قصد انجام عمليات انتحاري و هدف قرار دادن يكي از پاسگاه‌هاي مرزي نيروي زميني سپاه در منطقه سراوان استان سيستان و بلوچستان را داشتند كه با هوشياري و اقدام به موقع رزمندگان اسلام ناكام ماندند.
در اين اطلاعيه تصريح شده است: همچنين يكي از اشرار كه در نزديك شدن به پاسگاه ناكام مانده بود، جليقه انتحاري خود را منفجر و به هلاكت رسيد.
اطلاعيه روابط عمومي قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه افزوده است: در جريان اين اقدام كه دو عامل تروريستي به هلاكت رسيدند، دو تن از بسيجيان غيور اين پاسگاه نيز مجروح شدند.
بنابر اين گزارش هم اكنون تأمين امنيت مرزهاي شرقي كشور با افزايش تهديدات از سوي گروه‌هاي تروريستي با مصوبه شوراي عالي امنيت ملي به نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سپرده شده است. از زمان بر عهده گرفتن اين وظيفه از سوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاكنون توطئه‌هاي فراواني از سوي گروه‌هاي تروريستي خنثي شده است.
چندي پيش نيز يك عمليات نفوذ به داخل مرزهاي كشور نيز با مجاهدت رزمندگان قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به طور كامل خنثي شد و تعدادي از تروريست‌هاي نفوذي نيز به هلاكت رسيدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار