کد خبر: 899155
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳

از گروه C  رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه 22 اسفندماه  ساعت17:15 در ورزشگاه الوصل دبی در حالی برگزار می شود که داوران چینی  قضاوت این دیدار را برعهده دارد.تراکتورسازی هم مقابل الجزیره امارات به میدان می رود. تیم پرسپولیس در بازی رفت الوصل امارات را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. الوصل اگر فردا پیروز شود امیدش تا حدود زیادی برای صعود زنده می‌شود و اگر شکست بخورد از این رقابت‌ها حذف می‌شود.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی فردا گفت: تنها تیمی هستیم که نسبت به فصل قبل بازیکنی به تیم خود اضافه نکردیم و با همان نفرات قبلی به مصاف رقبا رفتیم. الوصل تیم خوبی است و بازیکنان خوب این تیم که مصدوم بودند به دیدار برگشت رسیده‌اند و می‌توانند مقابل ما بازی کنند. این بازی در امارات برای ما بسیار سخت است. به جز پرسپولیس دو تیم دیگر در این گروه شش امتیازی هستند که این کار را برای ما سخت خواهد کرد. ما هم در این مدت تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کردیم. امیدوارم فردا با تمرکز بالا به میدان برویم تا بتوانیم با نتیجه خوبی به ایران بازگردیم.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر الوصل امارات اظهار کرد: در مدت کوتاهی برای دومین بار با تیم الوصل روبرو می‌شویم که این می‌تواند برای دو تیم هم سخت باشد و هم جنبه مثبت داشته باشد.تیم الوصل، تیم بسیار خوبی است. تیمی است که بهترین سازماندهی را در بین بهترین تیم‌های اماراتی دارد.من به بازیکنانمان متذکر شدم که در لیگ قهرمانان آسیا تیم ضعیف نداریم و همه تیم‌ها قوی هستند. هدف ما در لیگ قهرمانان آسیا فقط برد است و برد. البته احترام زیادی برای حریفانمان قائل هستیم. درباره تیم پرسپولیس باید بگویم که بازیکنان ما در شرایط خوبی قرار دارند و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در حال‌ رقابت هستند. با توجه به سختی بازی‌ها با تمام قدرت پیش می‌رویم.اهداف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است. پارسال تا نیمه نهایی بالا رفتیم اما نتوانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم. امسال نیز هدف ما تغییر نکرده و حداکثری است. ما به فینال آسیا چشم دوخته‌ایم. ما می‌خواهیم امسال علاوه بر کاری که پارسال انجام دادیم پای خود را فراتر گذاشته و به فینال صعود کنیم. هدف ما حداقل حضور در نیمه نهایی و حداکثر قهرمانی در آسیا است.

رودولفو سرمربی تیم الوصل از نبود بازیکنان تاثیرگذار تیمش و غیبت آن ها به دلیل مصدومیت و محرومیت در حساس ترین مقطع فصل، ابراز نارضایتی کرد و گفت :ما بازیکنان کمی را در اختیار داریم که بازی را با آن ها برگزار می کنیم و اگر به نیمکت ذخیره ها نگاه کنید، میبینید که برخی با 17-18 سال سن حضور دارند تا لیست تیم ما تکمیل شوند. من دوست داشتم بازیکنان بزرگ و زیادی را در اختیار داشته باشم تا بتوانم به دستاوردهای مهمی هم برسم اما در کل از عملکرد بازیکنان جوان خوشحال هستم و در شرایطی که بازیکنان مصدوم و محروم زیادی در تیم حضور دارند، نمی توانم انتقادی بر آن ها داشته باشم.

 در دیگر بازی فردا تراکتورسازی از ساعت ۱۶ درورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم الجزیره امارات می رود. شاگردان سائلام که پیش از این در سه دیدار قبلی خود دو شکست و یک تساوی در کارنامه خود ثبت کرده‌اند حالا امیدوارند با پیروزی برابر حریف اماراتی چهار امتیازی شده و شانس‌های صعود بیشتر کنند

سائلام، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الجزیره امارات گفت‌: در سه بازی اول بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم. موقعیت‌های گل خوبی پیدا کردیم اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم و فقط یک امتیاز در بازی قبلی مقابل الجزیره کسب کردیم.فردا به دنبال این هستیم که در دقایق ابتدایی بازی به برتری برسیم و گلزنی کنیم تا بتوانیم اولین برد خودمان را کسب کنیم. برای بازی‌های بعدی می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم. رضا شربتی برای بازی فردا مصدوم است. او تنها غایب تیم ما برای بازی فردا است. تیم مقابل سه محروم دارد اما این وضعیت برای ما مهم نیست. چیزی که برای ما مهم است این است که پیش از این دو بازی مقابل پیکان و گسترش فولاد داشتیم. در دو بازی قبلی که خانگی بود نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و هواداران استقبال خوبی از بازی‌های ما نداشتند. فردا منتظر حضور تمام هوادارانمان در ورزشگاه هستیم. از آن‌ها می‌خواهیم جو بسیار خوبی را برای بازی فردا ایجاد کنند. می‌خواهیم فردا بازی زیبایی ببینیم. از تماشاگران می‌خواهیم جو بسیار خوبی را در ورزشگاه ایجاد کنند. من تاکنون هشت بازی در قالب بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با تراکتورسازی داشتم که تاکنون هفت بازی خوب و زیبا ارائه دادیم و فردا می‌خواهیم هشتمین بازی زیبایمان را به نمایش بگذاریم. امیدوارم با ارائه یک بازی زیبا بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم و هدیه خوبی به تماشاگران بدهیم.

هنگ تن کاته در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی که در تبریز داریم بازی سختی است به این دلیل که خارج از خانه است. در بازی قبلی که در شهر خودمان بازی کردیم شانس‌های زیادی داشتیم. امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم تا برای بازی‌های آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.ما برای برد آمدیم و باید ببینیم که در بازی شرایط چگونه است. برای تراکتورسازی بردن بسیار حائز اهمیت است. اگر ما ببریم یا مساوی کنیم برای ما زیاد تفاوت ندارد اما برای تراکتورسازی مهم است.

 

وحید صابری

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار