کد خبر: 899105
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
استاندار سمنان:
استاندار سمنان با بیان اینکه برای جذب گردشگر به شهر باید شرایط اقامتی و گردشگری منطقه آبگرم سمنان تعیین وضعیت شود، گفت: فرونشست زمین یکی از خطرهای جدی در استان و در بخش راه‌ها است.

سیدشهاب‌الدین چاوشی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سمنان اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های مهیج و نشاط‌آور برای جوانان و مردم شهر سمنان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: امکانات ورزشی در شهر سمنان کم است و باید در این راستا دستگاه‌های اجرایی که امکانات و فضاهای ورزشی اختصاصی دارند، آن را در اختیار جوانان قرار دهند و استانداری سمنان به‌عنوان دستگاه حاکمیتی آمادگی همکاری در این خصوص را دارد.

استاندار سمنان ادامه داد: شهرداری‌ها پروژه‌های مهم را به سازمان همیاری واگذار کنند تا قدم‌های مؤثرتری برای توسعه و آبادانی شهر سمنان برداشته شود و از تجربیات موفق شهرهای دیگر در کشور نیز در این خصوص می‌توان بهره گرفت.

چاوشی اضافه کرد: پیشانی هر استانی مرکز آن استان است و ما حساسیت ویژه‌ای روی مرکز استان داریم و با وجود شهردار خوب و فعال به آینده شهر سمنان امیدواریم.

وی ادامه داد: همکاری مجموعه اعضای شورای شهر و شهردار سمنان با یکدیگر مطلوب بوده و دغدغه شورا صرفاً توجه به مصالح شهر است.

استاندار سمنان بیان کرد: مجموعه شورا بدون توجه به جناح‌بندی‌ها، حزب و گروه صرفاً در جهت توسعه عمرانی و آبادانی شهر در تلاش‌اند که جای بسی خوشحالی است و امید است شاهد رونق و شکوفایی بیش از پیش شهر باشیم.

چاوشی اظهار کرد: استانداری سمنان از اختیارات خود در جهت هماهنگی دستگاه‌ها و شورای شهر و شهرداری استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری‌ها باید فعالیت بیشتری داشته باشند و شهرداری‌ها برای ایجاد درآمد پایدار تدابیر لازم را اتخاذ کنند، افزود: برای ایجاد امید و تحول در شهر سمنان راه‌اندازی فرودگاه سمنان بسیار حائز اهمیت است.

استاندار سمنان تصریح کرد: برای جذب گردشگر به شهر سمنان باید شرایط اقامتی و گردشگری در منطقه آبگرم سمنان تعیین وضعیت شود و اقدامات مؤثر در این زمینه صورت گیرد.

چاوشی با اشاره به اینکه با برگزاری برنامه‌های ورزش همگانی بدون کمترین هزینه، جنب و جوش و نشاط میان مردم ایجاد خواهد شد، گفت: مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شهر احصا و تدابیر لازم برای کاهش آن‌ها اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کم‌آبی، فرونشست زمین یکی از خطرهای جدی در استان و در بخش راه‌ها است که باید با کارشناسی دقیق و فنی راهکارهای لازم برای آن ارائه شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت مردم، واحدهای آلاینده با نظر کارشناسان فنی و زیست‌محیطی موردبررسی قرار گیرند و بدون ملاحظه تذکرات لازم برای اصلاح سیستم داده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار