کد خبر: 899056
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲

رئيس اتحاديه صنفي توليدكنندگان و تعميركاران تجهيزات الكترونيكي و حفاظتي تهران از آغاز به كار پايگاه استعلام سطح‌بندي تجهيزات نظارت تصويري به نشاني egovahi. ir خبر داد و گفت: از اين به بعد مصرف‌كنندگان مي‌توانند از طريق اين سايت اصالت تجهيزات نظارتي (دوربين مداربسته) خود را قبل از خريد بررسي كنند.
صادق فيض‌آبادي در نشست خبري رونمايي از پايگاه سطح‌بندي نظارت تصويري با بيان اينكه اتحاديه‌هاي صنفي رسته‌هاي مصوب خاص خود را دارند، اظهار داشت: در اتحاديه براي ۱۲رسته مرتبط با الكترونيك جواز كسب در بخش حقيقي و حقوقي را صادر مي‌كنيم.
وي افزود: يكي از رسته‌هاي مهم مرتبط با الكترونيك، توليد و نصب، خدمات پس‌از‌فروش سيستم‌هاي امنيتي و دوربين‌هاي مداربسته است كه با توجه به رواج اين سيستم‌ها در حوزه پيگيري و كشف جرائم، اتحاديه بايد فعاليت خود را در اين بخش گسترش دهد. فيض‌آبادي با بيان اينكه اين فعاليت در سه بخش انجام مي‌شود، تصريح كرد: در بحث ساماندهي نصابان ۳۰۰نصاب شناسايي شدند و براي آنها كارت صادر شده كه مردم مي‌توانند با مراجعه به سايت اتحاديه اصالت كارت شناسايي نصابان را استعلام کنند. فيض‌آبادي افزود: بخش دوم انطباق مشخصات فني دوربين‌هاي مداربسته با كاتالوگ است كه آزمايشگاهي براي اين منظور تأسيس شده و ۳۱ آيتم اصلي و ۵۳ آيتم جانبي در دوربين‌هاي مداربسته آزمايش مي‌شود تا اصالت و كيفيت آنها مورد تأييد قرار گيرد. وي بيان داشت: در بخش خدمات پس‌از‌فروش نيز جلسات زيادي را با سازمان نظام صنفي برگزار كرديم و قرار شد دفاتر خدمات پس‌از‌فروش مورد تأييد اتحاديه قرار گيرند كه ساماندهي را آغاز كرده‌ایم و براي معرفي به دفاتر فراخوان داده‌ايم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار