کد خبر: 898995
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

فرمانده قرارگاه مركزي خاتم‌الانبيا عنوان كرد كه رژيم صهيونيستي امروز بيش از گذشته قدرت جمهوري اسلامي ايران را باور كرده و از آزمون آن خودداري خواهد كرد زيرا قادر به مديريت مواجهه با ايران و تحمل هزينه‌ آن نخواهد بود.
به گزارش فارس، سردار سرلشكر غلامعلي رشيد فرمانده قرارگاه مركزي خاتم‌الانبيا در نشستي كه با حضور مسئولان و كارشناسان امنيتي سپاه برگزار شد، در ارزيابي موقعيت و شرايط منطقه‌اي ايران و دستاوردهاي آن اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران در سال جاري با شكست تروريسم داعش در منطقه علاوه بر ثبات‌بخشي در سوريه و عراق، قدرت بازدارندگي خود را در برابر تهديدات نظامي- امنيتي افزايش داد.
رشيد گفت: هم اكنون توسعه و تعميق قدرت منطقه‌اي ايران هرگونه تصميم‌گيري براي مقابله با جمهوري اسلامي را دشوار و با هزينه‌هاي غيرقابل محاسبه همراه كرده است.
وي ادامه داد: رژيم‌صهيونيستي امروز بيش از گذشته قدرت جمهوري اسلامي ايران را در منطقه ادراك و باور كرده و از آزمون آن خودداري خواهد كرد زيرا قادر به مديريت مواجهه با ايران و تحمل هزينه‌ آن نخواهد بود.
فرمانده قرارگاه مركزي خاتم‌ تصريح كرد: امريكا نيز از فرو رفتن در باتلاقي كه حاصل سياست‌هاي بحران‌سازي و ايجاد درگيري نظامي از سوي رژيم صهيونيستي است، خودداري كند.

سرلشكر رشيد افزود: امروز با تشكيل جبهه ائتلاف

عربي- عبري- غربي در برابر ايران، مسئله فلسطين به عنوان مهم‌ترين مسئله جهان اسلام را به حاشيه رانده و به فراموشي سپرده‌اند. وي خاطرنشان كرد: در گذشته ضعف و فروپاشي قدرت سياسي و نظامي بر اثر پيروزي انقلاب اسلامي، منطق تصميم‌‌گيري براي حمله نظامي را شكل می‌‌داد ولي امروز به دليل قدرتمندي جمهوري اسلامي ايران و دشواري‌هاي مقابله با اين كشور موجب افزايش تهديدات شده است.
فرمانده قرارگاه مركزي خاتم‌ با بيان اينكه دشمن با نگراني از قدرت و نفوذ منطقه‌اي ايران، ثبات و انسجام داخلي كشور را نشانه رفته است، گفت: نيروهاي مسلح به ويژه سپاه بايد علاوه بر مشاركت در تأمين ثبات امنيتي كشور و كمك به تسهيل در رشد و توسعه اقتصادي، بيش از گذشته براي دفاع و حفظ دستاوردهاي قدرت منطقه‌اي ايران، در برابر هرگونه تهديدات تجاوزگرانه آماده باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار