کد خبر: 898931
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان خبر داد
از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه دوربین های طرح زوج و فرد سطح شهر غیرفعال شده و بعد از ۱۵ فروردین ماه جریمه ها با جدیت اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان در خصوص تردد خودروها در ایام نوروز 97 اظهار کرد: طرح زوج و فرد به منظور کاهش تردد شهروندان با خوردوهای شخصی به مرکز شهر و افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی و غیرموتوری هر ساله اجرا می شود، اما به دلیل سفرهای نوروزی و تردد بی شمار شهروندان برای خرید نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه دوربین های طرح زوج و فرد سطح شهر غیرفعال و بعد از ۱۵ فروردین ماه جریمه ها با جدیت اعمال می شود.

علیرضا صلواتی با بیان اینکه ۴۰ دوربین ثبت تخلف در معابر و تقاطع ها نصب شده است و افرادی که به قانون بی توجه هستند و  بر روی خط عابر پیاده توقف و یا از چراغ قرمز عبور می کنند، مشمول جریمه می شوند، افزود: خودروهای ثبت مکانیزه سیار در سطح شهر تردد خواهند کرد و پارکهای غیر مجاز، توقف در ایستگاه های اتوبوس، ... را جریمه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به ترافیک روزهای پایانی سال ساعت کار اتوبوس ها افزایش یافته است، اضافه کرد: در ایام پایانی سال ۲۰ درصد حجم سفرهای درون شهری افزایش می یابد، براین اساس شهروندان باید از سفرهای غیرضروری به هسته مرکزی شهرخودداری و برای رفت و آمدهای خود حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

صلواتی عنوان کرد: شهروندان باید از پارک خودرو در حاشیه سطح شهر برای پیشگیری از ازدحام ترافیک خودداری و از پارکینگ‌های احداث شده توسط شهرداری اصفهان و یا بخش خصوصی استفاده کنند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار