کد خبر: 898929
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
استاندار اصفهان خبر داد
مهرعلیزاده امیدواریم براساس مصوبات تا دوشنبه، سه‌شنبه و یا حداکثر چهارشنبه بخشی از مبالغی که دریافت می‌کنیم را با اولویت یک در اختیار کشاورزان قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، پایگاه خبری استانداری اصفهان اعلام داشت : در نخستین جلسه کارگروه ملی سازگاری با کم آبی که به منظور بررسی پیشنهادات استاندار اصفهان تشکیل شد، مصوبات مهمی برای توسعه پایدار نصف‌جهان به تصویب رسید.

در این مصوبات به منظور مدیریت بهینه منابع آب و اجرای برنامه‌های سازگاری با کم آبی در استان اصفهان به استاندار و رئیس کارگروه استانی سازگاری با کم آبی، این اجازه داده شد که نسبت به مدیریت صدور اجازه و نظارت بر هزینه‌کرد مبالغی که صنایع پرآب استان صنایع با مصرف بیش از یکصد هزار مترمکعب در سال تحت عنوان  مابه ازاء تأمین پایدار آب برای صنعت کمک می کنند، اقدام کند.

کمک‌های صنایع سالانه به میزان 4500 میلیارد ریال تعیین می‌شود که در این راستا سهم هریک از صنایع مشمول به تناسب آب مصرفی در کارگروه استانی سازگاری با کم آبی مشخص می‌شود.

استاندار اصفهان در حاشیه نشست اضطراری شورای حفاظت از منابع آب استان اصفهان اظهار داشت: جلسه کارگروه استانی بر اساس آنچه که به مردم قول داده بودیم تشکیل شد، من به دنبال وعده دادن به مردم نبودم، زیرا مردم پیش از این وعده‌های زیادی شنیده بودند که بخشی از آنها عملی نشده بود.

محسن  مهرعلیزاده با اشاره به مصوبات کارگروه ملی سازگاری با کم آبی بیان کرد: این طرح هفته گذشته تصویب و جلسه نخست آن در استان تشکیل شد، امیدواریم براساس مصوبات تا دوشنبه، سه‌شنبه و یا حداکثر چهارشنبه بخشی از مبالغی که دریافت می‌کنیم را با اولویت یک در اختیار کشاورزان قرار دهیم.

وی گفت: کشاورزان عضو آسیب دیده این خانواده هستند و به دنبال این هستیم تا در آستانه عید بخشی از معیشت آنها را تأمین کنیم.

استاندار اصفهان افزود: منابع از خود استان تأمین خواهد شد، به دنبال این هستیم تا آن را در اختیار کشاورزان قرار دهیم تا مشکلات آنها در شب عید کمتر باشد.

شایان ذکر است در این جلسه به استاندار اصفهان تفویض اختیار شده است که کمک‌های مذکور را بر حسب تشخیص در حساب‌های شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و یا صندوق غیردولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان و یا حساب مشترک صنایع مزبور و استانداری نگهداری کند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار