کد خبر: 898925
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان سمنان:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه شهید رجایی همواره دوره‌گردی گذشته خود را در ذهن داشت، گفت: مسؤولی که در نظام اسلامی دارای اموال نامشروع باشد، شایستگی مسؤولیت ندارد.

محمدحسن سلامی از شهید رجایی به‌عنوان خدمت‌گزاری مردمی و مخلص یاد کرد و اظهار داشت: شهید رجایی به اطرافیان خود متذکر شد تا هر وقت در من تغییری را احساس کردید، سریع به من یادآوری کنید که من همان محمدعلی رجایی فرزند عبدالصمد که قبلاً شغل دوره‌گردی داشتم، بیش نیستم و حواسم را جمع کنم.

وی گفت: صفات و ویژگی‌های مسؤولان ما در نظام جمهوری اسلامی در مقایسه با دیگر کشورها باید متفاوت باشد؛ چراکه در اینجا احکام و آموزه‌های دینی در کشور حاکم است و خدمت به مردم از افتخارات بزرگ این نظام ماست.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان اظهار داشت: مسؤولان باید با اهتمام بیش‌ از پیش و عملکردی شفاف خود را به‌عنوان الگوهایی مخلص بین مردم در جهت دلگرم‌کردن آنها نسبت به انقلاب و نظام اقدام کنند.

سلامی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی افرادی در خارج از خط ولایت و انقلاب و رهبری نداریم، اظهار داشت: برای نظامی چون ایران اسلامی شایسته نیست که مردم شاهد اموال نامشروع افراد مسؤول در نظام باشند.

وی اظهار امیدواری کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤولان دست‌اندرکار و تصمیم‌گیر در این حوزه، آن‌طور که شایسته نظام و انقلاب است تصمیم‌گیری کرده تا چنانچه اموال نامشروعی از سوی هر کسی جمع‌آوری شده است، به بیت‌المال بازگردانده و دلگرمی مردم که همواره پشت سر نظام و رهبری هستند، به این مجموعه بیشتر شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر