کد خبر: 898911
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: جوانان امروز بهتر از جوانان دوران انقلاب نباشند، کمتر از آنان نیستند و از نظر فداکاری، عدالت‌خواهی و روحیه مطالبه گری در اوج قرار دارند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم  در دیدار جمعی از اهالی رسانه با بیان اینکه بحث خبر مهم بوده و احتمال درستی خبر و کذب بودن همواره مطرح است، اظهار داشت: خبر زمانی عینیت پیدا می‌کند که بررسی شده و اطلاع دقیق ارائه کند.

وی افزود: خبرنگاران سعی کنند خبرهایی که به دست می‌آورند، بررسی دقیق کنند و وقتی به صحت آن پی بردند، آن را منعکس کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی خطاب به اهالی رسانه گفت: سعی کنید از پیشکسوتان خبر یاد کنید، تجلیل از آنان تجلیل از مردانگی و مروت بوده و احترام به خبرنگاران شاغل است.

وی ادامه داد: خبرنگار باید سعی کند در جامعه نشاط ایجاد کند و یکی از وظایف مهم خبرنگار ایجاد امید به آینده کشور در جامعه است.

آل‌هاشم با تاکید بر کار حرفه‌ای خبرنگاری تصریح کرد: در خبرها سعی شود در عین انتشار اخبار، راهکار لازم نیز ارائه شود و صرف انتشار اخبار نتیجه‌بخش نیست.

وی با بیان اینکه انتقاد سازنده با تخریب متفاوت است، خاطرنشان کرد: رسانه‌های در پیگشیری از مشکلات جامعه موثر هستند.

امام جمعه تبریز گفت: رسانه‌ها در سالم نگهداشتن جامعه، محیط ادارات و سازمان‌ها خیلی موثر هستند.

وی گفت: با توجه به هجمه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و توطئه‌های مختلف، باید تلاش شود همه را به آینده کشور امیدواریم کنیم و به رهنمودهای رهبری توجه شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ایجاد خودباوری و خوداتکایی همچنین توجه ویژه به جوانان اظهار داشت: کشور در دست نسل دومی و سومی انقلاب بوده و در حال تحویل به نسل چهارم انقلاب است، باید تلاش کنیم به نحو احسن این امر را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: جوانان امروز بهتر از جوانان دوران انقلاب نباشند،کمتر از آن نیستند و از نظر فداکاری، عدالت‌خواهی و روحیه مطالبه‌گری در اوج قرار دارند.

آل‌هاشم، بر ضرورت فرهنگ‌سازی در جامعه توسط رسانه‌ها در مسائل مختلف اظهار داشت: جوانان واقعا متحول شده‌اند و الان موفقیت‌های ورزشی، اقتصادی، تولیدی و شهدای مدافع حرم توسط جوانان انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر