کد خبر: 898897
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
ویژه‌های جوان:
غائله فرقه گنابادي تازه رفع شد که خبر رسيد فرقه شيرازي‌ها (شيعه انگليسي) از بالکن سفارت ايران در لندن بالا رفته، پرچم ايران را پايين آورده و...

غائله فرقه گنابادي تازه رفع شد که خبر رسيد فرقه شيرازي‌ها (شيعه انگليسي) از بالکن سفارت ايران در لندن بالا رفته، پرچم ايران را پايين آورده و پرچم هيئت خود را بلند کرده‌اند. شعارهايي در توهين به بزرگان اهل سنت داده و فرياد مي‌زدند چرا وقتي اينها را لعن مي‌کنيم، شما ترسوها (جمهوري اسلامي) ناراحت مي‌شويد؟
فرقه‌ها عليه جمهوري اسلامي صف کشيده و يکي يکي نقاب و اداي «ما با سياست کاري نداريم» را کنار گذاشته‌اند؛ انگليس هم موافق جدايي دين از سياست است، اما از مبارزه‌ هر فرقه‌ مثلاً ديني با جمهوري اسلامي حمايت مي‌کند. واقعيت آنکه هر جا قمه‌اي عليه جمهوري اسلامي بلند است، نام روباه پير مي‌درخشد! چه قمه‌ فرقه گنابادي در تهران و چه قمه‌ صادق شيرازي در لندن؛ انگليس حتي از قمه‌زني اين طيف در روز عاشورا هم استقبال مي‌کند و محرم سال جاري همين تصاوير قمه‌زني تنها خبري بود که بي‌بي‌سي از کل مراسم‌هاي ميليوني عاشورا پخش کرد. در ماجراي حمله به سفارت ايران هم تلويزيون ملکه نه از واژه حمله، بلکه از واژه «ورود به سفارت» استفاده مي‌کرد. پليس انگليس هم چون تماشاچي ايستاد تا پنج مهاجم نردبان گذاشته و از ديوار سفارت ايران بالا رفته و در بالکن پرچم ايران را پايين کشيده و فرياد لعن سر دهند! در نهايت هم مهاجمان خود از سفارت خارج شدند و پليس انگليس هيچ کار مفيدي نکرد. نحوه خبررساني از دراويش گنابادي هم همين طور بود. خبر جنايت مريدان نورعلي تابنده بعد از تأخير زياد کار شد؛ آن هم به اين شکل که «در حمله اتوبوس به مأمورين...» يا «اتوبوسي که به سمت مردم مي‌راند...»، اما اتوبوس حمله نمي‌کند، اتوبوس نمي‌راند و کسي بايد آن را براند و با آن حمله کند. بي‌بي‌سي فاعل حملات را سانسور کرد. حالا هم به شکل عجيبي بي‌بي‌سي طرفدار مرجعيت شيعه شده و از صادق شيرازي و حاميانش حمايت مي‌کند!

اگر روحاني نبود، کشور قانونمند مي‌شد!

سخنان يکي از نمايندگان تهران در مجلس جالب توجه است. پروانه سلحشوري مي‌گويد: «شرايط دانشگاه آزاد را مشاهده کنيد، اگر در حال حاضر حسن روحاني، رئيس‌جمهور ايران نبود کشور هم مثل دانشگاه آزاد بود. البته مطالباتي که ما از رئيس‌جمهور داشتيم در حال حاضر به صورت کامل برآورده نشده است.»
مگر چه شرايطي در دانشگاه آزاد حاکم است؟ آخرين گلايه اصلاح‌طلبان از مديران دانشگاه آزاد مربوط به ماجراي قطع همکاري با صادق زيباکلام، استاد اصلاح‌طلب به دليل همزماني حضور او در دانشگاه ديگر است. آن را هم بهتر است از زبان معاون وزير علوم دولت اصلاح‌طلبان پيگير شويم. دکتر مجتبي شريعتي‌نياسر در واکنش به اقدام دانشگاه آزاد براي لغو قرارداد تعدادي از اساتيد نيمه‌وقت اين دانشگاه مي‌گويد: «اقدام اين دانشگاه در لغو قرارداد تعدادي از اعضاي هيئت علمي پاره‌وقت را در راستاي سياست‌هاي آموزش عالي دانسته و از آن حمايت مي‌کنيم. يکي از اشکالاتي که همواره به دانشگاه آزاد وارد مي‌کرديم و هنوز هم به اين دانشگاه وارد است، مربوط به بحث اساتيد نيمه‌وقت و ضرورت به کارگيري اعضاي هيئت علمي تمام وقت در مجموعه است.» او تأکيد مي‌کند: «حرکت مديريت دانشگاه آزاد در لغو قرارداد تعدادي از اساتيد نيمه‌وقت در واقع در راستاي رفع نقص اين دانشگاه صورت گرفته است. استاد تمام‌وقت يک دانشگاه نمي‌تواند همزمان در دانشگاه ديگر نيز به صورت پاره‌وقت حضور داشته باشد و اين اقدام از لحاظ قانوني کاملاً تخلف محسوب مي‌شود.»
لذا با کنار هم گذاشتن سخنان پروانه سلحشوري و مجتبي شريعتي‌نياسر مي‌شود نتيجه گرفت که اگر روحاني رئيس‌جمهور نبود، کشور نيز همچون دانشگاه آزاد مي‌توانست مسير قانونمندي را طي کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار