کد خبر: 898847
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
هوشیار طهماسبی

ما بارها خواستیم به مدیرانش گوشزد کند که با رسانه ها تعامل داشته باشند اما نه خودش توجهی کرد و نه مدیران دست نشانده اش !! اما اکنون از استاندار چهارمحال و بختیاری صادقانه  میخواهیم مدیرانی که بر مسندی میگمارد گوشزد کند راه تعامل با رسانه ها و نمایندگان افکار عمومی را در پیش بگیرند ، به مدیران بفهماند گاهی سکوت  مردم نشانه رضایت آنان از وضع موجود نیست ، بلکه از نبود مطالبه گری بین آنان است . از آقای استاندار میخواهیم در اولین جلسه اداری به  مدیران گوشزد کند مدیران از رودرو شدن با رسانه ها خوف نداشته باشند ، از وی میخواهیم به مدیران استانی بفهماند پاسخگو نبودن بعضی مدیران  یعنی مردم را لایق و شایسته شنیدن ندانستن .

ما بارها نوشته ایم و بازهم خواهیم نوشت که بهترین راه برای ساختن مجدد اعتماد مردم پاسخگویی مدیران و مسئولین استان است . بازهم تکرار میکنیم آقایان مسئول نگذارید خواسته های قانونی مردم  در سال 97 بی پاسخ بماند ، چرا که آنان را دوباره در باتلاق اعتراضات فرو خواهد برد ، آقایان مسئول باید بدانند اولین مرحله در جهت توسعه استان پاسخگویی به خواسته های مردم است ، از استاندار گرفته تا نماینده مجلس ،  مدیران دستگاهها و همچنین  دستگاههای زیر مجموعه قوه مقننه و قضائیه . حتی این دستگاهها نباید خود را از مدار پاسخگویی خارج بدانند و آمار و گزارشات شان را در قفسه ها سالیان سال بایگانی کنند !  از آقای استاندار ، نمایندگان مجلس ، مدیران دولتی و دستگاههای نظارتی میخواهیم نیم نگاهی به ستون های درد و دل مردمی روزنامه های دم موت استان که نفس های آخر را میزنند بیاندازند و گاهی رصد کنند چند اداره و دستگاه به خود زحمت پاسخگویی داده اند و آنانی که پاسخ نداده اند دلیلش چه بوده است ؟!!

آقایان مدیر ببینند روابط عمومی هایشان چه میکنند ؟! ببینند این هنر هشتم را به چه روزی انداخته اند که مدیرانشان در بی خبری بسر میبرند ! بارها شاهد بوده ایم نقدی از دستگاهی منتشر شده نه روابط عمومی مطلع شده و نه مدیر دستگاه مربوطه ! متاسفانه بعضی از روابط عمومی ها هنوز در روش های چهار دهه گذشته سیر و سلوک میکنند و دغدغه شان شده تهیه آمارهای صوری ،  بولتن و نصب چند پلاکارد بمناسبت های مختلف .

آقای استاندار لطفا به مدیرانتان در سال جدید بفرمائید از پاسخگویی نهراسند و از مردم و نمایندگان افکار عمومی فاصله نگیرند و با زبان تهدید و ... با رسانه ها صحبت نکنند . امیدواریم روزی ننویسیم نیاز به یک خانه تکانی کامل در سیستم اداری و مدیریتی قسمت های مختلف استان است آنچنانکه اکنون احساس میکنیم وقت خانه تکانی در بعضی دستگاهها فرا رسیده است !!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر