کد خبر: 898726
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
شرکت گاز استان اصفهان تاکنون با استقرار و توسعه نظام‌های نوین مدیریتی و توجه به نیازها و انتظارات ذینفعان خود علاوه بر بهبود فرآیندها و نتایج عملکردی، موفقیت‌های بسیاری را در سطح شرکت ملی گاز ایران وکشور کسب نموده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، این شرکت از سال ۸۹ در ارزیابی جایزه ملی کیفیت حضور یافت و توانست در سال ۹۲ تقدیرنامه دو ستاره اشتهار به کیفیت، درسال ۹۳ تقدیرنامه چهارستاره اشتهار به کیفیت ،سال گذشته تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت ایران و امسال نیز تندیس بلورین جایزه سرآمدی و بهبود مستمرصنعت نفت را از آن خود نماید.

 شرکت گاز استان اصفهان برای حضور در این ارزیابی اقدامات اصلاحی و پروژه های بهبود متعددی را در دستور کار قرار داد که مجموعه اقدامات شرکت و عملکرد آن طی چهار روز از یکم تا چهارم بهمن ماه توسط 7 ارزیاب خبره، مورد ارزیابی قرار گرفت .

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، ضمن اظهارخرسندی ازکسب این موفقیت بزرگ بیان داشت: این شرکت، تاکنون با استقرار و توسعه نظام‌های نوین مدیریتی و توجه به نیازها و انتظارات ذینفعان خود علاوه بر بهبود فرآیندها و نتایج عملکردی، موفقیت‌های بسیاری را در سطح شرکت ملی گاز ایران وکشور کسب نموده است.

سید مصطفی علوی با بیان این‎که وزارت نفت سال گذشته برای نخستین بار در این جایزه حضور یافته است و امسال نیز بطور مستقل نخستین دوره ارزیابی جایزه سرآمدی  و بهبود مستمر وزارت نفت ت را برگزار کرد  گفت: ارزیابی شرکت‎ها در فضای رقابتی با دیگر شرکت‎ها در سطح ملی کمک می‎کند شرکت‎هایی که مورد ارزیابی قرار می‎گیرند، بتوانند تصویر واقع بینانه‎تری از خود ارائه نمایند.

وی، با تاکید بر اهمیت ارتقا کیفیت و بهره‌وری در تمامی فرایندهای حوزه صنعت نفت، گفت:  برگزاری  ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت با رویکرد توسعه استاندارد سازی فرآیندها و ارتقا کیفیت تجهیزات وتعالی سازمان ها بر اساس مدل های تعالی مورد تأکید قرار گرفته است.

مهندس علوی افزود: افزایش آگاهی عمومی ‌نسبت به اهمیت کیفیت و ضرورت توجه بیش از پیش به آن در سطح جامعه و حرکت به سوی نظام مدیریت کیفیت جامع با در اختیار داشتن یک متدولوژی اجرایی علمی‌ از جمله اهداف جایزه  سرآمدی  و بهبود مستمر  است.

وی، نتایج استقرار مدل تعالی سازمانی را  منجر به ایجاد پروژه های بهبود شامل؛ استقرار سامانه هوشمند نشت یابی، رویکرد(BSC balance score card)، استقرار نظام جامع ارتباط و مدیریت مشتری (CRM)، توسعه نظام نگهداری و تعمیرات در نرم افزار TMMS)) برای اولین بار در کشور عنوان کرد و گفت: بهره گیری از انرژی های تجدید پذیر با راه اندازی سیستم فتوولتائیک ،احداث تصفیه پساب و استفاده در فضای سبز شرکت جاری سازی پروژه آبیاری فضای سبز به روش قطره ایی در ادارات، پیاده سازی نرم افزار AVL، پیاده سازی نرم افزار کنترل پروژه، تهیه آرشیو الکترونیک و راه اندازی دفاتر پیشخوان برخی از مهمترین اقدامات کلیدی مستقر در این شرکت می باشد.

لازم به ذکر است؛این جایزه  امکان شناسایی دستاوردهای موفق سازمان‌ها در زمینه بهبود کیفیت و معرفی آنها را به دیگر سازمان‌ها به منظور الگوبرداری فراهم و در سازمان‌ها برای بهبود دائمی‌ کیفیت، انگیزه ایجاد می‎‏کند. ضمن اینکه بر اساس ارزیابی انجام شده از پیاده سازی مدل در تمامی ارکان سازمان اطمینان حاصل شده  و یکپارچگی رفتار سازمان با ذی نفعان ایجاد می شود.

شایان ذکر است، سال گذشته براساس توافق وزارت نفت با دبیر خانه جایزه ملی کیفیت ایران،  نخستین دوره  ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت ، همزمان با سیزدهمین دوره  ارزیابی جایزه ملی کیفیت، با حضور ۱۶ شرکت از مجموعه  وزارت نفت  برگزار شد که پس از انجام فرآیند ارزیابی،تنها ۵ شرکت موفق به اخذ گواهینامه و تندیس گردیدند که در این  میان  شرکت گاز استان اصفهان  به عنوان تنها شرکت دولتی است که برای نخستین بار در سطح  وزارت نفت و همچنین در سطح کشور موفق به کسب تندیس برنزین این جایزه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر