کد خبر: 898575
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به استان البرز خبرداد
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت که درسال 96 نوسازی 230 هزار دستگاه از ناوگان حمل و نقل فرسوده صورت گرفت که در این برنامه برخی شرکت ها نظیر ماموت به کمک دولت آمدند و امید داریم که در سال آینده نیز 240 هزار دستگاه از این ناوگان نوسازی شود.

صادق نجفی در مراسم غرس 3 هزار اصله نهال در شهرک غیر دولتی ماموت در ساوجبلاغ که با حضور رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری و استاندار البرز صورت گرفت، افزود: باید از ظرفیت نخبه ها وکارآفرین ها استفاده کنیم تا شاهد بالندگی و ارتقا سطح کیفی تولیدات در کشور باشیم.

 وی با بیان اینکه تاکید بسیاری برای استفاده از کالای داخلی داریم، گفت: ما باید شرایط را ایجاد کنیم تا با خرید کالای ایرانی اشتغال را توسعه دهیم و این تنها حرف و شعار نیست.

نجفی گفت: درصد زیادی از آلودگی مربوط به خودروها است، به همین دلیل ما باید خودرویی را تولید کنیم که رقابت بیشتری ایجاد شود تا خودروی سالم و با کیفیت را شاهد باشیم.

 وی با اشاره به اینکه شرکت ماموت تولید خودرو با برندی معتبر داشته و از سبزترین خودروهای جهان است، گفت: مبادرت به تولید چنین خودرویی و ایجاد فضای مناسب برای هوای سالم قابل قدردانی است.

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: توان اجرای کارهای مهم در کشور وجود دارد، در حال حاضر 92 درصد صنایع موجود در کشور را صنایع کوچک تشکیل می دهند.

 نجفی با اشاره به اینکه باید دید در بخش صنایع کوچک کشور چه اقداماتی انجام گرفته است، گفت: صنایع کوچک و متوسط بسیار شکننده هستند، بدین منظور به حمایت بیش از پیش نیاز دارد.

 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران حلقه مفقوده صنایع کوچک و متوسط در کشور را بازار اعلام کرد و گفت: باید بستر فعالیت صنایع کوچک و متوسط بیش از گذشته فراهم شود.

وی با تقدیر از شرکت ماموت به دلیل اشتغالزایی چند هزار کارگر به صورت مستقیم وغیرمستقیم، گفت: شرکت ماموت شرکتی است که شخص رییس جمهوری نیز پیگیر آن است که در نوسازی ناوگان به کمک دولت بیاید.

مدیر عامل گروه صنعتی ماموت نیز در این مراسم گفت: امروز غرس 3 هزار اصله درخت در 4 هکتار از شهرک صنعتی غیر دولتی ماموت انجام شد. مهزاد فردوس گفت: با غرس این نهال ها میزان فضای سبز در این شهرک به 26 هکتار افزایش خواهد یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار