کد خبر: 898544
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز خبرداد
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: بیست و پنجمین کاروان راهیان نور ویژه دانشجویان دانشگاه تبریز با بزرگداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی و حضرت فاطمه زهرا(س) توسط بسیج دانشجویی دانشگاه به کربلاهای ایران(مناطق عملیاتی کشور) اعزام می‌شوند.

مهدی نیرومند  اظهار داشت: بیست و پنجمین کاروان راهیان نور این دانشگاه 17 اسفندماه در قالب دو کاروان یکی برای برداران با عنوان کاروان شهید محسن حججی و کاروان دیگر برای خواهران با نام کاروان حضرت فاطمه زهرا(س) اعزام خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه تبریز به نوعی به‌ عنوان بزرگ‌ترین کاروان دانشجویی کشور است که به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند، تصریح کرد: بیست و پنجمین کاروان اردوی زیارتی و فرهنگی دانشگاه تبریز از 17 تا  23 اسفند ماه جاری در مناطق جنگی جنوب برپا می‌شود. 

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان، خود آشنایی دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار از مناطق عملیاتی، ارتقای سطح معنوی، تجدید میثاق با شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها را از جمله اهداف این اردوی زیارتی و فرهنگی اعلام کرد.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این اردو از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس از جمله مناطق فکه، طلائیه، دوکوهه، خیّن، شلمچه، برخی از یادمان ها و ...  بازدید خواهند کرد.

نیرومند با اشاره به ویژگی‌های این دوره از کاروان در مقایسه با دوره‌های قبل گفت: در این دوره با تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف سعی خواهد شد که به بحث محتوای عمیق ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و ایثار و فدارکاری‌های رزمندگان بیشتر پرداخته شود.

 مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز از سال 1372 با حمایت‌های همه جانبه این دانشگاه، آغازگر اعزام بزرگ‌ترین کاروان دانشجویان به مناطق جنگی در سطح دانشگاه‌های کشور بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر