کد خبر: 898377
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
شهردار مشکین دشت خبرداد
شهردار مشکین دشت گفت: همزمان با روز درختکاری ، 102 نهال به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس در این شهر کاشته شد.

سید علیرضا مساعد در آیین درختکاری و منابع طبیعی در مشکین دشت افزود: کاشت نهال به‌منظور گرامی داشت یاد و خاطره‌ شهدا، بی‌شک اذهان را معطوف به فرهنگ جهاد و شهادت می‌کند و در شرایط کنونی این‌گونه اقدامات نمادین می‌تواند بیانگر بخشی از روح آرمان‌خواهانه مردم این مرزوبوم باشد.

وی ادامه داد: همچنین دوهزار و 200 نهال مثمر درسطح شهر مشکین دشت کاشته و یک هزار نهال در بین شهروندان مشکین دشتی توزیع شد.

وی، با اشاره به توجه مدیریت شهری به ارتقای سرانه فضای سبز گفت: توسعه فضای سبز شهری در دستور کار شهرداری مشکین دشت قرار دارد.

شهردار مشکین دشت گفت: توسعه فضای سبز شهری یکی از نیازهای شهروندان مشکین دشت است که همواره مورد تأکید قرار گرفته و به همین خاطر، مدیریت شهری می کوشد تا در این راستا اقداماتی را انجام دهد.

رییس شورای اسلامی شهر مشکین دشت نیز گفت: برای پاسداشت درخت از این نعمت الهی که با توجه به شرایط امروز نیاز مبرم به این نعمت الهی در همه اقصی نقاط ایران بیشتر احساس می شود.

حمدالله شعبانپور افزود: امیدوارم بتوانیم این وظیفه ملی دینی و انسانی خود قرار دهیم و همیشه در پاسداشت و نگهداری منابع طبیعی و جنگل ها اقدام و این فرهنگ را نهادینه کنیم که وجود درخت امروز بیش از گذشته نیازمند جامعه شهر و کشور است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار