کد خبر: 898376
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
رئيس سازمان فرآورده هاي كشاورزي شهرداري كرج خبرداد
ساعت کار میادین و بازارهای میوه و تره بار تحت پوشش شهرداري كرج در ایام منتهی به پایان سال و نوروز تغيير مي كند.

بهروز ورمهمدي با بيان اين خبر گفت:با توجه به تجربه تقاضای خرید شهروندان در سالهای گذشته و با اجرای طرح تامین اقلام مصرفی ویژه شب عيد ساعت كار ميادين و بازار روزهاي سطح شهر كرج افزايش خواهد يافت.

وی اظهار كرد: تا کنون ساعت کاربازارهای روز صبح ها از ساعت 8:30 تا الی 13 و بعد از ظهر از ساعت 16 تا 20:30 تعیین شده بود كه با توجه به روزهاي پاياني سال به صورت يكسره آماده خدمت رساني به شهروندان است.

 اين مسئول گفت: هرگونه تغییر در ساعات به زودي به اطلاع شهروندان کرجی خواهد رسید.

 ورمحمدی،کاهش سفرهای درون شهری با هدف کاهش ترافیک را از مهم ترین دلایل ایجاد بازار روزها از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی برشمرد و افزود:امید می رود شهروندان در تامین مایحتاج روزانه خود در بازار روزها دچار مشکل نشوند و تمام اجناس با قیمت و کیفیت مطلوب خریداری کنند.

 رئيس سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده هاي كشاورزي شهرداري كرج بيان كرد:تحقق خواسته‌های به حق شهروندان و تکریم آنان از ماموریت‌ها و وظایفی است که سازمان را مصمم به دستیابی آن می‌داند.

 ورمهمدي بر لزوم توسعه خدمات رسانی متناسب و عادلانه را از دیگر برنامه‌های سازمان دانست و افزود: در راستای تحقق برنامه هاي سازمان تعداد بازار روزها افزایش پیدا خواهد كرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار