کد خبر: 898299
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
با نام شهيد سعيد سياح‌طاهري در استان همدان انجام مي‌شود
پرويز پرستويي در برپايي يكي از بزرگ‌ترين مسابقه‌هاي كتابخواني دفاع مقدس كشور در بين معلمان و دبيران استان همدان شركت مي‌كند.
فرزين ماندگار

پرويز پرستويي در برپايي يكي از بزرگ‌ترين مسابقه‌هاي كتابخواني دفاع مقدس كشور در بين معلمان و دبيران استان همدان شركت مي‌كند. مسابقه كتابخواني دفاع مقدس كشور با برگزاري جلسه‌اي صميمي با مديران مدارس سراسر استان همدان و حضور خانواده‌هاي شهيدان و جانبازان راوي اين كتاب‌ها، علي خوش لفظ، حسين همداني وجانباز محمد سلگي و نويسندگان گلعلي بابايي و حميد حسام به صورت رسمي آغاز به كار كرد.  پرويز پرستويي به عنوان يك هم استاني، به صورت تلفني و زنده، درجلسه‌اي كه نويسندگان و راويان اين كتاب‌ها در سيماي استان همدان حضور يافته بودند با مردم و معلمان استان همدان صحبت و آنان را به شدت به خواندن اين كتاب‌ها تشويق كرد.

اين هنرمند كه در تمامي دوره‌هاي گذشته مسابقات كتابخواني به همراه شهيد سعيد سياح طاهري، يار و ياور بي‌چشمداشت و هميشگي ترويج نهضت فرهنگي كتابخواني شمرده مي‌شود در سخنان خود در سيماي همدان خطاب به معلمان، از تجربه شخصي و لذت بردن عجيب خود از خواندن اين كتاب‌ها گفت و اعلام كرد كه بالاترين تأثير اين كتاب‌ها را مي‌توان خوب كردن حال خواننده افسرده‌حال امروزي در زندگي دانست و اينكه در هر مرحله از مطالعه، مخاطب با قياس سلوك خود با راوي و قهرمانان واقعي اين كتاب‌ها، نهيب و تلنگري براي انسان بهتر شدن به خود مي‌زند. در اين مسابقه، تمامي معلمان استان همدان به صورت گروهي و چرخشي در هرمدرسه كتاب‌هاي (وقتي مهتاب گم شد) به روايت شهيد علي خوش لفظ، (خداحافظ سالار) به روايتگري همسر شهيد حسين همداني، (آب هرگز نمي‌ميرد) به روايتگري جانباز محمد سلگي هرسه به نويسندگي حميد حسام و كتاب (پيغام ماهي‌ها، خاطرات شهيد حسين همداني ) به نويسندگي گلعلي بابايي را به رايگان دريافت و پس از مطالعه ضمن شركت در مبحث آموزش ضمن خدمت، در مسابقه كتابخواني اين كتاب‌ها نيز كه نحوه آن توسط ستاد مسابقه بزرگ كتابخواني دفاع مقدس متعاقباً اعلام خواهد شد، شركت خواهند كرد. 

اين مسابقه به مناسبت دومين سالگرد شهادت مدافع حريم و حرم سعيد سياح طاهري، بنيانگذار جشنواره‌هاي دانش‌آموزي فيلم دفاع مقدس و همچنين مسابقات بزرگ كتابخواني كشور (به خصوص درمناطق محروم ايران و با شعار تأثيرگذاري، بدون مخارج رونمايي‌هاي كم تأثير و رفع هزينه‌هاي جانبي در ستادهاي مرسوم) درحال انجام بوده و آموزش و پرورش و حوزه هنري استان همدان نيز در تقسيم كتاب‌ها و اجراي مسابقه مشاركت فراگير دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار