کد خبر: 898296
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
شرایط بد اکران در سال جاری باعث شد تعداد زیادی از فیلم‌های آماده اکران فرصت دیده شدن پیدا نکنند و در انتظار سال بعد باشند.
به گزارش فارس، با نزديك شدن به اكران نوروز، پخش‌كنندگان فيلم‌هاي سينمايي به فكر اكران فيلم‌هايي هستند كه در جشنواره سي و ششم به نمايش درآمدند. اين در حالي است كه برخي از فيلم هايي كه در جشنواره سي و پنجم هم به نمايش درآمدند، هنوز فرصت اكران عمومي به دست نياورده‌اند، حتي برخي از آثار از سال 94 باقي مانده است و با توجه به گزينه‌هاي اكران نوروز 97 مي‌توان گفت اين فيلم‌ها حداقل تا سه چهار ماه آينده هم شانسي براي اكران نخواهند داشت. 
با پايان جشنواره سي و ششم جشنواره فيلم فجر، بسياري از منتقدان و كارشناسان اكران با توجه به كيفيت فيلم‌ها پيش‌بيني كردند كه سال 96 از لحاظ فروش فيلم‌ها سال چندان موفقي نخواهد بود و با كاهش مخاطب مواجه شديم، گرچه سازمان سينمايي مدعي شد فروش فيلم‌ها در سال 96 افزايش داشته و ركورد شكست اما با كاهش مخاطب مواجه شد و اگر چند فيلم كمدي نبود، فروش فيلم‌ها به مراتب افت مي‌كرد اما با توجه به سرعت اكران فيلم‌ها در سال 96 تعدادي از فيلم‌ها از اكران بازماندند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار