کد خبر: 898271
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
رئيس كميسيون آموزش مجلس با اشاره به اينكه بايد با ملت ايران با كرامت، رفتار و صحبت كرد، گفت: كم عقل خواندن منتقدان به مصلحت رئيس‌جمهور نيست. 
محمدمهدي زاهدي رئيس كميسيون آموزش مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به كم‌عقل خواندن منتقدان دولت توسط حجت‌الاسلام حسن روحاني رئيس‌جمهور گفت: كم‌عقل خواندن منتقدان در تضاد با آرمان‌هاي اسلام و جايگاه والاي رياست جمهوري است. وي با تأكيد بر اينكه اين گونه ادبيات از مقام اول اجرايي كشور حقيقتاً به مصلحت كشور و شخص وي نيست، اظهار داشت: رئيس‌جمهور بايد سمبل اخلاق، عدالت، گذشت و مهرباني باشد، البته نسبت به دشمنان نظام و انقلاب از جمله استكبار جهاني و رژيم صهيونيستي بايد بسيار قاطع و سختگيرانه صحبت كرد. 
زاهدي با اشاره به اينكه با ملت ايران بايد با كرامت، رفتار و صحبت كرد، گفت: همه دولت‌ها در همه جاي جهان منتقداني داشته‌اند، اما استفاده از اين واژگان منزلت رياست جمهوري را پايين مي‌آورد. 
نماينده مردم كرمان در مجلس شوراي اسلامي گفت: منتقدان آقاي روحاني كم‌عقل نيستند، بلكه از بهترين‌هاي نظام و انقلاب و افرادي فرهيخته و داراي علم و آگاهي هستند، اما استفاده از واژه كم‌عقل و بي‌عقل در تضاد با آرمان‌هاي اسلام واقعي و جايگاه والاي رياست جمهوري است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار