کد خبر: 898024
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام خبرداد
‌فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور پیدا کرد و از نزدیک از پیشرفت ابعاد چندگانه شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام مطلع شد.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در حاشیه دیدار ‌فرماندهی نیروی انتظامی استان البرزکه در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور پیدا کرد گفت‌: مجموعه پیام در سال 69 بر اساس ایده حمل کالا بین شرق و غرب شکل گرفته است‌.

سعید زرندی افزود: در دوره‌های قبل زیرساخت‌ها را پایه ریزی کردند تا زمان حال که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ماموریت ایجاد شهرک‌های دانش بنیان را برای این مجموعه تعریف کرد و قرار شد این شرکت‌ها در پیام فعالیت خود را آغاز کنند‌.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: ‌برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان محدوده 18 هکتاری در فاز سوم در اختیار آنها قرار دادیم که خوشبختانه استقبال خوبی صورت گرفته است‌.

وی ادامه داد: از سوی دیگر در بخش بین المللی نیز با مشارکت مشاوران سنگاپوری در حال راه اندازی شهرک ICT  هستیم که امیدوارم با شرایط موجود بتوانیم شرکت‌های بین المللی را جذب کنیم‌.

زرندی در بخش دیگری از سخنانش افزود: مسافربری شدن فرودگاه پیام در سال‌های گذشته ‌دغدغه مردم و مسئولان استان بود و با اتفاقاتی که در حوزه کارگو افتاد؛ این پروازها در پیام به صفر و یک پرواز رسید و چون خواسته مسافربری، یک خواسته استانی بود پیرو جلسات متعدد در مرداد ماه 96 وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات مجوز فرودگاه مسافربری را صادر کردند‌.

وی افزود: به محض صدور مجوز آنچه که وظایف ما بود پیگیری نمودیم و 80 درصد از آنچه که بر عهده ما بود، به نتیجه رسیده است‌.

زرندی یادآور شد: در جلسات مختلفی که بین مسئولان استان و وزارتخانه برگزار گردید، قرار شد تا مسئولان استان مسیر دسترسی به فرودگاه از طریق امتداد بزرگراه آیت الله هاشمی را آماده سازی کنند، علاوه بر این وضعیت دفن زباله در حلقه دره که یک معضل ملی است، با اراده مسئولان استان متوقف شود که اگر این اهداف محقق گردد، پیام آماده کار است‌.

وی خاطر نشان کرد: دیوار کشی و راه‌های دسترسی به فرودگاه و ساخت رمپ‌ها از دیگر تعهدات استانی است که باید انجام شود تا حالت مسافربری فرودگاه به فعلیت رسد‌.

‌زرندی زیرساخت‌های فعلی که در مجموعه فرودگاه آماده ارائه خدمات برای پروازهای مسافربری است را سرمایه قابل توجه دانست و افزود: اگر می‌خواستیم تاسیساتی مثل این را بسازیم به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشتیم و اکنون که زیرساخت‌ها آماده است بقیه مسئولان کمک کنند تا پروژه مسافربری شدن فرودگاه به نتیجه برسد که تحقق این هدف برکات زیادی برای استان دارد‌.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطرنشان کرد: اگر شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام ‌خواسته باشد به اهداف تعیین شده دست پیدا کند، باید حدود 6 میلیارد دلار سرمایه جذب کند و مجموعه استان باید برای رسیدن به این هدف فعال شوند‌.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار