کد خبر: 898022
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرزگفت: 970 طرح صنعتی در شهرک ها ی صنعتی استان در مرحله اجرای عملیات ساختمانی، نصب سوله و نصب تجهیزات و ماشین آلات می باشند.

جهانگیر شاهمرادی افزود: با بهره برداری از این تعداد طرح بیش از 12000نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی یادآور شد: به منظور احداث واحدهای تولیدی در شهرک ها ی صنعتی استان هم اکنون دو هزار کارگر ساختمانی مشغول به فعالیت هستند.

این مسئول در ادامه گفت: همکاری و تعامل مسئولان استان با تولیدکنندگان در شهرک ها ی صنعتی در جهت رفع مسائل و مشکلات تولید موثر است.

شاهمرادی با اشاره به پیاده‌سازی توسعه خوشه‌های کسب و کار جدید، انجام مطالعات امکان‌سنجی توسعه خوشه‌های کسب و کار، ایجاد و توسعه کنسرسیوم‌های صادراتی، ایجاد شرکت‌های مدیریت صادرات، آموزش مدیران و کارکنان و مشاوران صنایع کوچک، نوسازی صنایع کوچک و به بهره‌برداری رساندن طرح‌های نیمه‌تمام را کل پروژه‌های مصوب اقتصادمقاومتی این شرکت عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز،آموزش را از برنامه‌های اولویت دار این شرکت عنوان کرد و افزود: بیش از 5909 نفر از دست‌اندرکاران واحدهای صنعتی را در زمینه‌های مالی، دانش فنی تولید، بازاریابی، کارآفرینی و مانند آن از برنامه های آموزش این شرکت برخوردار شده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار