کد خبر: 898000
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
مدیرکل کمیته امداد امام (ره):
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از رشد 23 درصدی مشارکت های مردمی خبر داد و گفت: امسال بیش از 320 میلیارد ریال از کمک های مردمی استان جذب شده است.
علی ملک پور روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: بخشی از این کمک ها در قالب 36 میلیارد ریال صدقات، 116 میلیارد ریال کمک به ایتام و طرح محسنین و 36 میلیارد ریال کمک های جمع آوری شده در مراکز نیکوکاری استان بوده است.
وی در ادامه از خودکفایی یک هزار و 365 خانوار تحت حمایت در استان خبر داد و گفت: هم اکنون 6 درصد جمعیت و 11 درصد خانوارهای استان زیرپوشش کمیته امداد استان قرار دارند.
ملک پور تصریح کرد: 55 درصد خانوارهای زیرپوشش را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند که طی سال جاری زمینه ازدواج مجدد 55 نفر از این افراد فراهم شده است.
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، تامین مسکن را از بسته های حمایتی گران قیمت این نهاد دانست و گفت: در یک نیازسنجی سه ساله، 2 هزار خانوار بدون مسکن در استان شناسایی شده که در سال گذشته 330 واحد برای این افراد تامین و در سال جاری 365 خانوار تحت حمایت از نعمت مسکن بهره مند شدند.
ملک پور خاطرنشان کرد: همچنین امسال یک هزار و 332 مورد جهیزیه به ارزش 30 تا 50 میلیون ریال به نوعروسان اهدا شد. وی با اشاره به ایجاد 2 هزار و 20 شغل برای مددجویان این نهاد در سال جاری اظهار کرد: برای ایجاد این تعداد شغل بیش از 370 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است. ملک پور همچنین از شناسایی 2 هزار و 11 کودک زیر 6 سال دچار سوء تغذیه در استان خبر داد و گفت: برای این کودکان به میزان 13 میلیارد ریال مواد غذایی تهیه و توزیع شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر