کد خبر: 897968
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
اگر با اشرافي‌گري، فساد و مديراني كه كارآمدي لازم را ندارند مبارزه شود انقلاب بيمه خواهد شد. 
لطف الله فروزنده، عضو شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در گفت و گو با رسا، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره عدالت اظهار داشت: گرايش به اشرافي‌گري، توجه نكردن به محرومان، توجه نكردن به عدالت، توجه نكردن به مردم ارتجاع در انقلاب و كردن ارزش‌ها است. 
فروزنده ادامه داد: متأسفانه تفكري از دولت آقاي كارگزاران در دستگاه‌هاي اجرايي كشور توسط جريان شبه ليبرالي حاكم شد، ادامه پيدا كرد و در دولت فعلي هم كم و بيش اين مسئله را داريم.
 وي خطاب به مسئولان گفت: بايد بدانيم كه مردم ولي‌نعمت ما هستند و انتظار دارند كه خدمتگزارشان باشيم؛ خدمتگزار بودن هم در سيره و روش است؛ يعني مسئولان بايد در سيره و روش فردي و سازماني و خانوادگي اين مسئله را نشان دهند. فروزنده سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اين مسئله را اتمام حجت توصيف كرد و اظهار داشت: بر همه مسئولان و كساني كه در هر سه قوه هستند واجب است كه خودشان اين فرياد آقا را لبيك بگويند؛ اين فرياد رهبر معظم انقلاب فرياد اسلام بود، فرياد مردم بود و اگر با اشرافي‌گري، فساد و مديراني كه كارآمدي لازم را ندارند مبارزه شود انقلاب بيمه خواهد شد. فروزنده با اشاره به وجود افراد دو تابعيتي و اشرافي در دستگاه ها، گفت: اين‌ افراد بايد كنار بروند و يا مسئولان مافوقشان بايد برخورد كنند و در اصل هم اين كار بايد توسط رؤساي سه قوه انجام شود كه نزديك‌ترين مسئولان به رهبري هستند و اميدواريم كه خودشان همت كرده و زير مجموعه خود را اصلاح كنند.  
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار