کد خبر: 897903
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
نایب رئیس شورای جزیره خارگ
لطف‌الله علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگارجوان در خارگ با تاکید بر توجه به طرح‌های اشتغال‌زایی و توجه به نیروهای بومی اظهار داشت: جزیره خارگ دارای ظرفیت‌های مهمی در به‌کارگیری نیروهای بومی تحصیل‌کرده است که لازم است استفاده از این نیروها در بخش‌های مختلف مورد توجه باشد.
وی با بیان اینکه استفاده از پیمانکاران مستقر در جزیره خارگ سبب رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی می‌شود تصریح کرد: دسترسی به نیروی کار ماهر در خارگ، وجود تجربیات موفق، وجود پیمانکاران در رشته‌های مختلف و استفاده حداکثری از پیمانکاران خارگی  و ظرفیت بومی از جمله مزایای استفاده از پیمانکاران بومی است.

نایب رئیس شورای خارگ با تاکید براین که تاکنون تذکرات شفاهی و کتبی مبنی بر شفافیت در برگزاری مناقصات و معاملات متوسط و حمایت از پیمانکاران بومی و مستقر در جزیره و رعایت مساوات در واگذاری پروژه ها ارائه شده است خواستار این شد تا از ترک تشریفات مناقصات جلوگیری شود.

علی‌پور بیان کرد:  شورای شهر خارگ در مصوبه‌ای شهرداری این جزیره را مکلف به اطلاع‌رسانی در سایت شهرداری در زمینه برگزاری مناقصه و استعلام بهای مربوط به پروژه کرده است تا عدالت، شفافیت و رضایت پیمانکاران مستقر در جزیره به همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر تهیه بانک اطلاعانی پیمانکاران بومی جزیره خارگ برای اجرای پروژه‌های مختلف خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی پیمانکاران توانمند در جزیره خارگ برای حوزه‌های مختلف کاری ایجاد شود تا حداقل شفافیت لازم برای واگذاری پروژه‌ها برای پیمانکاران مستقر در جزیره ایجاد شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر