کد خبر: 897889
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
مدیرکل راهداری استان البرز :
مدیرکل راهداری استان البرز گفت: در ایام طرح نوروزی با همکاری دیگر ارگان‌ها آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی هستیم و مشکلی بابت افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی حجم مسافران نیست.

مهرداد جهانی در خصوص آخرین تصمیمات و اقدامات در ستاد نوروزی این استان اظهار داشت: جلسات نوروزی این استان در چند جلسه برگزار شده و چند طرح را مورد بررسی کرده و به مرحله عملیاتی رساندیم. ازجمله این اقدامات پیش فروی بلیت های نوروزی است که سایت های آن برای ثبت نام اعلام و اطلاع رسانی شد.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد ظرفیت را ناوگان را برای پیش فروش آماده کردیم و ۲۰ درصد دیگر هم پشت سر آن در انتظار نگه داشتیم.  این پیش فروش از ۱۷ بهمن ماه آغاز شد که ۳۷۰ دستگاه اتوبوس در ایام نوروز آماده هستند که ۶ هزار صندلی VIP و ۲۲۰۰  صندلی عادی در نظر گرفته شده که از آغاز طرح نوروزی ما که از ۲۳ اسفند شروع می شود و تا پایان ۱۵ فروردین که ۲۲ روز است به طول خواهد انجامید.

مدیرکل راهداری استان البرز در ادامه با اشاره به دیگر خدمات در نظر گرفته شده برای مسافران در ایام طرح نوروزی در این استان تصریح کرد: به جز این مساله ما چاپ بروشور که در آن کلیه اطلاعات مورد نظر مسافران گردآوری شده را داشتیم. پاسخگویی شبانه‌روزی و سامانه ۱۴۱ را داریم که در کلیه اوقات مسافران می توانند از خدمات آن‌ها بهره ببرند.

وی افزود: ۸ مجتمع خدماتی و ۱۵راهدارخانه داریم که همه آن‌ها برای اسکان در شرایط اضطرار آماده هستند. ۲۰ اکیپ راهداری ما استقرار دارند و ۲۵۰ راهدار در گیر در طرح داریم.  عملیات پاکسازی، ریزش برداری، نظافت، شانه سازی و تسهیل هم انجام گرفته است.  در کنار این کشیک‌های نوروزی بر حمل و نقل عمومی، نظارت بر مجتمع های خدماتی هم وجود دارد که به صورت شبانه‌روز در این ایام انجام می گیرد.

آخرین اقدامات راهداری البرز برای سفرهای ایمن شهروندان در نوروز ۹۷/ همسو با دیگر ارگان‌ها به پیشواز سال جدید می‌رویم / آماده افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی سفرهای نوروزی هستیم  / نقاط حادثه‌خیز رفع اشکال یا با نصب علایم هشداردهنده آشکارسازی شده‌اند

مدیرکل راهداری استان البرز گفت: در ایام طرح نوروزی با همکاری دیگر ارگان‌ها آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی هستیم و مشکلی بابت افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی حجم مسافران نیست.

مدیرکل راهداری استان البرز در مورد میزان سفرهای نوروزی در استان البرز و اینکه چقدر افزایش را پیش می‌کند با اشاره به زمان تخلیه استان گفت: طبق پیش‌بینی ما از بیست و پنجم اسفندماه پیک سفرهای نوروزی ما خواهد بود که تخلیه استان شروع می‌شود. ما هرساله با توجه به کاهش استفاده مسافران از وسایل نقلیه عمومی و بهره‌گیری از خودروهای شخصی خود ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش سفر را داریم و همیشه خودمان را برای این حجم از افزایش آماده می‌کنیم.

 

جهانی درباره شناسایی نقاط حادثه‌خیز و عملیات صورت گرفته روی این مناطق برای اصلاح آن‌ها تصریح کرد: حدود ۶۰ نقطه را آشکارسازی کردیم که از این تعداد۱۰ نقطه رفع نقص شده و تعداد دیگر هم با نصب علائم هشداردهنده آشکارسازی شده‌اند. علاوه بر این برای بالا بردن امنیت جاده‌ها کشیک‌های نوروزی را داریم که در طول شبانه‌روز بر جاده‌ها نظارت خواهند داشت.

وی ادامه داد:  در این زمینه و درباره دیگر بخش‌های طرح نوروزی همکاری بسیار خوبی با دیگر ارگان‌ها داشتیم و که خوشبختانه همه همراه بودند و به بهترین شکل جلسات برگزار شد که همسو با یکدیگر به پیشواز سال جدید می‌رویم. لکه‌گیری، ساماندهی پارکینگ‌ها، نصب تابلوهای جدید هم ازجمله اقداماتی است که در حال انجام شدن است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار