کد خبر: 897884
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
رئیس شورای اسلامی شهر کرج خبرداد
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداران مناطق طرح استقبال از بهار را در راستای آسفالت و لکه گیری معابر آغاز کرده اند و بودجه لازم برای انجام این تعمیرات به شهرداری ها واگذار شده است.

محمد نبیونی در تشریح فعالیت های اخیر شورای پنجم با اشاره به اینکه اولویت بودجه نگاه به بخش های فرهنگی، حمل و نقل عمومی و قطار شهری است و ببا بیان اینکه طی روزهای اخیر استاندار البرز با بازدید از این پروژه نوید بهره برداری از آن را تا 18 الی 24 ماه دیگر داد با در یک برنامه رادیویی گفت: تا پایان نیمه اول سال 97 پروژه اتوبان همت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: 18 پروژه نیمه کاره در کرج در حال اتمام و بهره برداری است و تا پایان شهریور سال 97 این پروژه ها در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

نبیونی اظهار داشت: از امروز شهرداران طرح استقبال از بهار را در مناطق در راستای آسفالت و لکه گیری معابر آغاز کرده و بودجه لازم برای انجام این تعمیرات به شهرداری ها واگذار شده است و علت دیرکرد مدیران در این زمینه بارش برف و نمک پاشی در معابر بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج درباره رانندگان استیجاری شهرداری کرج که فاقد بیمه هستند تصریح کرد: آن دسته از رانندگانی که بیمه نداشته و در شهرداری کرج مشغول به خدمت هستند می توانند به شرکت های مرتبط به خود مراجعه کنند و در صورت عدم اقدام درخواست کتبی خود را به شورا برای رسیدگی ارائه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار