کد خبر: 897793
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
ما در سوريه و عراق و يمن شاهد نصرت‌هاي الهي هستيم و يكي از اين نصرت‌ها سقوط جنگنده رژيم صهيونيستي براي اولين بار است. 
به گزارش سپاه نيوز، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه در مراسم اختتاميه بيست و پنجمين دوره مسابقات سراسري قرآن و بسيج ضمن گراميداشت ياد شهداي دفاع مقدس و مدافع حرم و امنيت، گفت: بسيج بخشي از جامعه است كه ادعاي عمل به قرآن و توجه به آيات و دستورات الهي در مورد آنها صادق است و بخش وسيعي از جامعه را شامل مي‌شود. 
وي افزود: عمل به دستورات الهي و احياي مجدد اسلام با انقلاب اسلامي آغاز شده و بسيج در صحنه‌هاي مختلف انقلاب حضوری فعال، مجاهدانه و مؤثر داشته است. فرمانده كل سپاه با اشاره به اينكه توجه به دستورات قرآن موجب توفيقات بيشتر براي انقلاب اسلامي در سطح منطقه و جهان است، اظهار داشت: بسيج در عرصه‌هاي مختلف دفاعي، امنيتي و جنگ نرم سياسي، اقتصادي و اجتماعي و تهديد كنندگان انقلاب حضور دارد و هر كسي كه در اين عرصه حضور دارد، بسيجي است. وي با بيان اينكه دستگاه‌هاي تبليغاتي دشمن نتوانسته‌اند مانع توفيقات انقلاب اسلامي شوند، گفت: دستگاه تبليغاتي دشمنان به صورت گسترده به مقابله با انقلاب و كمرنگ نشان دادن دستاوردهاي آن پرداخته است، اما توفيقات انقلاب در حوزه‌هاي مختلف از جمله سياست خارجي و عملكرد جمهوري اسلامي در منطقه قابل كتمان نيست. جعفري با بيان اينكه جوامع منطقه مديون انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن در دفاع مقدس است، خاطرنشان كرد: همه شاهد پيروزي‌هاي ايران اسلامي بعد از جنگ تحميلي و نصرت الهي بودند. 
فرمانده كل سپاه تأكيد كرد: چه كسي باور مي‌كرد صدام به دست خود امريكايي‌ها از بين برود و بعد از آن نظامي در كشور عراق شكل بگيرد كه شيعه سهم واقعي خود را از حكومت داشته باشد و اين يعني نصرت الهي. 
جعفري گفت: ما در سوريه و عراق و يمن شاهد نصرت‌هاي الهي هستيم و يكي از اين نصرت‌ها سقوط جنگنده رژيم صهيونيستي براي اولين بار است. فرمانده كل سپاه همه دستاوردهاي جبهه مقاومت را نتيجه بسيج مردم دانست و گفت: اطاعت از ولايت فقيه رمز محقق شدن آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و پياده شده فرامين اسلام است. وي با بيان اينكه براي اينكه جامعه ايران اسلامي در همه عرصه‌ها الگو باشد بايد به قرآن توسل كرد و فرامين رهبري درباره توجه به قرآن را الگو قرار داد و آن را اجرا كرد، خاطر نشان كرد: در عرصه دفاعي و امنيتي الگوهاي قرآني به خوبي انجام شده اما در عرصه اجتماعي و اقتصادي به خوبي فرامين الهي اجرا نشده است. جعفري در پايان با بيان اينكه به ياري خداوند متعال همه كساني كه در حال مجاهدت و ياري دين خدا هستند يك روز در قدس شريف نماز مي‌خوانند، تصريح كرد: بايد شكرگزار نعمت‌هاي الهي به ويژه نعمت ولايت فقيه باشيم. كشور دستاوردهاي بسياري دارد اما در برخي موارد بايد شرم كنيم كه كم كاري شده، بايد براي رسيدن به وضع مطلوب تلاش بسياري كنيم و رسيدن به آن تنها از راه فهم و عمل به قرآن ممكن است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار