کد خبر: 897736
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
مسئول اردویی و راهیان نور سپاه استان بوشهر از اعزام 1 هزار و 386 دانشجوی بوشهری به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

عبدالهادی صبحانی‌خواه گفت: اردوهای راهیان نور دانشجویی حرکتی فرهنگی موثر که می‌توان تاثیرات عمیق آن را در آینده در این قشر عظیم به خوبی مشاهده کرد.

وی با تاکید بر اینکه این حرکت عظیم فرهنگی می‌تواند نظام را بیمه کند، ادامه داد: دانشجویان ایران اسلامی می‌توانند بوسیله راهیان نور در انتقال فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و ایثار به نسل‌های آینده این مرز و بوم موثر باشند.

صبحانی‌خواه روح و محتوای راهیان نور را بزرگ و با معنا ارزیابی کرد و گفت: شناخت از خود گذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس برای دانشجویان در راهیان نور برای متولیان این حرکت بزرگ فرهنگی اهمیت ویژه‌ای دارد.

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه استان بوشهر به اهم برنامه‌های فرهنگی راهیان نور دانشجویی اشاره کرد و افزود: در اردوهای راهیان‌نور یکی از اقدامات فرهنگی که انجام می‌شود جمع‌آوری دل‌نوشته، فیلم‌های کوتاه و تصاویر زائران است.

وی با بیان اینکه دانشجویان بهترین سفیران برای این سفر معنوی هستند، گفت: باید شرایط را برای دانشجویان اعزامی را فراهم آوریم تا به بهترین شکل از این سفر معنوی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور دانشجویی از نهم اسفندماه آغاز شده و تا بیست و سوم اسفندماه ادامه خواهد داشت، بیان داشت: يک هزار و 386 دانشجو از استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه این اردوها ۳ روزه است، یادآور شد: دانشجویان مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه، دهلاویه، هویزه، طلائیه دیدن خواهند کرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار