کد خبر: 897729
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
رئیس شورای شهر کرج خبر داد
رئیس شورای شهر کرج گفت: شهروندانی که تا پایان شهریورماه سال 97 برای صدور پروانه ساخت‌وساز مراجعه کنند از تخفیف 31 درصدی بهره‌مند خواهند شد.

محمد نبیونی گفت: هفته گذشته برسی نواحی دوفوریتی در دستور کار شورای اسلامی شهر کرج قرار گرفت که مهم‌ترین لایحه آن تخفیف 30 درصدی برای صدور مجوز ساخت‌وساز بود.

وی افزود: این لایحه به تصویب شورای اسلامی شهر کرج رسید و کسانی که تا پایان شهریورماه 97 برای صدور پروانه ساخت‌وساز مراجعه کنند از تخفیف 31 درصدی بهره‌مند خواهند شد.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به بودجه سال 97 گفت: کمیسیون تلفیق در حال بررسی بودجه سال 97 می‌باشد و امیدواریم که به‌موقع این لایحه را به تصویب برسانیم.

نبیونی تصریح کرد: علاوه بر نگاه فرهنگی که همیشه بر بودجه قالب بوده است، اولویت ما در بخش بودجه سال 97 حمل‌ونقل عمومی و بخصوص قطار شهری می‌باشد و در سال آینده نگاه ویژه‌ای به موضوع راه‌اندازی قطار شهری خواهیم داشت.

وی در خصوص پروژه اتوبان شهید همت گفت: پروژه همت یک پروژه ملی است و امیدواریم که تا پایان نیمه دوم سال 97 این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به پروژه‌های عمرانی نیمه ‌تمام شهر کرج گفت: هجده پروژه عمرانی نیمه‌تمام در حال اتمام است که روز شنبه تعدادی از این‌ها را مورد بهره‌برداری قراردادیم و امیدواریم تا پایان سال حداقل دو مورد دیگر را نیز به بهره‌برداری برسانیم.

نبیونی در ادامه گفت: اولویت ما اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی شهر کرج است و با تلاش‌های که انجام‌شده حداکثر تا پایان شهریورماه سال 97 پروژه‌های قبلی را مورد بهره‌برداری قرار می‌دهیم.

وی از آغاز طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: این طرح از روز شنبه توسط شهرداران محترم آغاز می‌شود و با توجه به شرایط آب و هوایی نسبت به لکه‌گیری و آسفالت معابر شهر اقدام خواهد شد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار