کد خبر: 897703
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
پایان هفته بیست وپنجم لیگ‌برتر فوتبال
رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال در حالی پنج‌‌شنبه و جمعه پیگیری شد كه این بازی‌‌ها تحت تأثیر دربی تهران قرار داشت. پنج‌‌شنبه در نخستین روز هفته بیست‌ و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم پارس جنوبی و ذوب‌آهن به مصاف هم رفتند كه این بازی بدون گل مساوی به پایان رسید. 
پیکان هم در حالی كه با اخراج دو بازیكنش 9 نفره شده بود با یک گل تراکتورسازی را از پیش رو برداشت. هفته بیست و پنجم دیروز هم پیگیری شد و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از گسترش فولاد تبریز پذیرایی کرد و در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم، این سپاهانی‌‌ها بودند که موفق شدند با تک گل ساسان انصاری شاگردان فیروز کریمی را شکست دهند. سپاهان در حال حاضر با ۲۷ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و با منطقه سقوط به لیگ دسته یک اختلاف مناسبی ایجاد کرده است. 
پس از این پیروزی سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید سعی کرده است اعتماد به نفس را به بازیکنانش برگرداند. منصور ابراهیم زاده گفت: «تمام ایده ما این بود که خودباوری و اعتماد به نفس بازیکنانمان را برگردانیم. ما می‌خواستیم درون آنها را از ناراحتی خالی کنیم و توان آنها را بالقوه کنیم. خوشبختانه اولویت ما ایجاد نظم در همه خط‌های تیم بود. این تغییرات به خاطر نظم بیشتر است. وقتی که به اینجا آمدم ۹ مسابقه پیش رو داشتم. از زمانی که آمدم استراتژی‌ای که با بازیکنانم مشخص کردیم این بود که اگر بتوانیم از ۹ بازی ۱۹ امتیاز بگیریم در حد قهرمانی ظاهر شده‌ایم. ما باید خودمان را محک بزنیم تا برای سال آینده شرایط بهتری پیدا کنیم.»
در دیگر دیدار دیروز تیم فوتبال فولاد خوزستان مهمان سایپا بود. این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود سایپا به پایان رسید. سایپا با این برد ۴۱ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد. فولاد هم با ۳۸ امتیاز به رده هفتم سقوط کرد. 
تیم فوتبال پدیده مشهد هم موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد مهمان خود، سپیدرود رشت بگذرد. در مسابقه پایانی دیروز هم صنعت نفت در آبادان میزبان مشكی پوشان بود و در پایان توانست با نتیجه 4 بر يک حریفش را شكست دهد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار