کد خبر: 897698
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
رهبر معظم انقلاب در ديدار وزير اوقاف و جمعي از علماي سوريه:
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي روز پنج‌شنبه در ديدار وزير اوقاف و جمعي از علماي سوريه...
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي روز پنج‌شنبه در ديدار وزير اوقاف و جمعي از علماي سوريه با اشاره به حمايت جمهوري اسلامي از سوريه در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام، پيروزي را از آنِ ملت‌هاي مؤمن و مجاهد خواندند و با تأكيد بر لزوم پافشاري بر مشتركات اسلامي گفتند: اميدواريم همگي آن روزي را ببينيم كه شما در قدس نماز جماعت مي‌خوانيد. 
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با تجليل از آقاي بشار اسد، رئيس‌جمهور سوريه، افزودند: سوريه امروز در خط مقدم قرار دارد، بنابراين وظيفه ما حمايت از ايستادگي سوريه است، البته آقاي بشار اسد در چهره يك مبارز بزرگ ظاهر شد و بدون ترديد و با ثبات ايستاد كه اين براي يك ملت بسيار مهم است. 
ايشان ذلت برخي ملت‌ها را ناشي از ذلت رهبرانشان دانستند و با تأكيد بر اينكه دشمن در مقابل ملت عزتمندي كه رهبران آن با افتخار به اسلام و هويتشان احساس عزت مي‌كنند، هيچ كاري نمي‌تواند بكند، خاطرنشان كردند: انقلاب اسلامي ايران در حالي وارد چهل سالگي شد كه از روز اول همه قدرت‌هاي درجه يك دنيا همچون امريكا، شوروي، ناتو و ارتجاع منطقه متحد شدند تا جمهوري اسلامي را از بين ببرند، اما اين انقلاب ماند و رشد كرد. 
‌    
همه قاطع باشيم، دشمنان هيچ غلطي نمي‌توانند بكنند

رهبر انقلاب اسلامي در تبيين اين واقعيت اميدبخش و قدرت‌دهنده افزودند: ماندگاري انقلاب ملت ايران نشان داد آنچه امريكا، اروپا و قدرت‌هاي اتمي دنيا مي‌خواهند لزوماً شدني نيست و اگر همه ما و عناصر جبهه مقاومت در منطقه قاطع باشيم، دشمنان هيچ غلطي نمي‌توانند بكنند. 
ايشان لازمه پيروزي را ايمان و مجاهدت دانستند و گفتند: پيروزي متعلق به مؤمنِ مجاهد است و وظيفه ما حمايت و دفاع از اسلام و حركت اسلامي است، بنابراين بايد اختلافات را كنار بگذاريم و به افرادي كه بر خلاف وحدت حركت و اقدام مي‌كنند اگر وابسته به سياست‌هاي جهاني و استكباري نيستند، بي‌اعتنايي كنيم. 
‌     
شيعه لندني و سني امريكا و اسرائيلي را قبول نداريم

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، وظيفه امت اسلامي در قبال اختلاف‌افكني‌هاي ناشي از سياست‌هاي استكباري همچون اقدامات سعودي‌ها را مقابله‌ قاطع خواندند و گفتند: ما آن شيعه‌اي را كه لندن، و آن سني‌اي را كه امريكا و اسرائيل از او حمايت كنند قبول نداريم، زيرا اسلام با كفر، ظلم و استكبار مخالف است. ايشان با تأكيد بر مشتركات اسلامي افزودند: اميدواريم همه ما آن روزي را ببينيم كه شما در قدس نماز جماعت مي‌خوانيد و آن روز نيز دير نخواهد بود و به زودي خواهد آمد، چه امثال ما باشند يا نباشند. 
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: چند سال پيش رژيم صهيونيستي مي‌گفت ايران را تا ۲۵ سال آينده چنين و چنان مي‌كنيم كه همان موقع گفتم شما ۲۵ سال ديگر را درك نخواهيد كرد. 
‌    
بايد براي آزادي قدس برنامه‌ريزي كنيم

پيش از سخنان رهبر انقلاب اسلامي، آقاي عبدالستار السيد، وزير اوقاف سوريه با ابلاغ سلام آقاي بشار اسد، رئيس جمهوري سوريه به رهبر معظم انقلاب اسلامي و ملت بزرگ ايران گفت: مراتب قدرداني و سپاس ملت سوريه را براي مواضع مقتدرانه جمهوري اسلامي ايران در دفاع از حق و مقابله با تروريسم صهيونيستي - تكفيري اعلام مي‌كنيم. وزير اوقاف سوريه افزود: جمهوري اسلامي ايران خط مقاومت در برابر زورگويان را از تهران تا دمشق و لبنان امتداد داده است و اين وظيفه مهمي را براي ما به وجود آورده است تا به عنوان يد واحد براي آزادسازي قدس برنامه‌ريزي كنيم. وي گفت: ما به وعده الهي براي نصرت مجاهدان و صابران، و به رهبري جنابعالي ايمان و اعتقاد داريم. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار