کد خبر: 897628
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
دو جوجیتسوکار و یک داور از چهارمحال و بختیاری در رقابت های جهانی این رشته حضور دارند.
در این دوره از رقابت ها 'علی ایزدپناه ' و 'علی پیرمحمدی ' از چهارمحال و بختیاری در مسابقات جوجیستو قهرمانی جهان به میزبانی کشور امارات حضور دارند.
همچنین 'امیر علیخانی گله' داور چهارمحال و بختیاری به عنوان قاضی میدان در مسابقات جهانی جوجیتسو از سوی فدراسیون جهانی این رشته دعوت شده است.
مسابقات جهانی رشته رزمی جوجیتسو تا پانزدهم اسفندماه به میزبانی کشور امارات برگزار می شود و تعدادی از داوران جوجیتسو جهان در آن شرکت کردند و با آخرین قوانین داوری این رشته آشنا شدند.
مربی تیم چهارمحال و بختیاری گفت:علی ایزدپناه در رده سنی جوانان و در وزن منفی 68 و علی پیرمحمدی در رده سنی نوجوانان و وزن منفی60 به همراه 16ملی برای حضور در رقابت های بین قهرمانی جهان امارات حضور دارند.
امیر علیخانی گله روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: پانزدهمین دوره مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان در رده‌‎های سنی نوجوانان و جوانان در امارات آغاز شد و ورزشکاران 25 کشور جهان برای کسب عنوان قهرمانی جهان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
جوجیتسو یک ورزش رزمی شبیه کاراته است و از هنر رزمی ژاپنی است که بر مبارزه از فاصله نزدیک یا یک رقیب مسلح یا غیرمسلح تاکید دارد.
چهارمحال و بختیاری بیش از 40هزار ورزشکار دارد که رشته های رزمی در این استان موفقیت های مختلفی را در سطح کشور کسب کرده اند.
پیش از این امیر علیخانی گله موفق به کسب مدال نقره جهانی این رشته برای جمهوری اسلامی ایران شده بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر