کد خبر: 897543
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
فرمانده سپاه استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: مادران شهدای ایرانی چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در مورد شهدای حرم تأثیر زیادی در ایجاد انگیزه فرزندان خود داشته‌اند.
سردار یوسف مولایی در همایش گرامیداشت مادران و همسران شهدا که در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد گفت: مادر دریای عشق و محبت است و باوجود چنین خصوصیاتی گذشتن از فرزند برای مادران کاری بسیار دشواری است.

وی افزود: بسیاری از کسانی که در جنگ‌ها کشته می‌شوند از جوانان می‌باشند و مادران نمی‌توانند کاری جز تحمل و عادت کردن به این موضوع انجام دهند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز با اشاره به مادران شهدای ایرانی گفت: مادران شهدای ایرانی چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در مورد شهدای حرم تأثیر زیادی در ایجاد انگیزه در فرزندان خود داشته و در زمان جنگ پشتیبان و حامی آن‌ها بوده‌اند، به همین دلیل می‌توان مادر را نماد عینی حمایت از ولایت دانست.

سردار مولایی افزود: تاریخ هشت سال دفاع مقدس نشان می‌دهد که بخش زیادی از مادران فرزندان و همسران خود را برای حضور در جبهه‌ها تحریک و در آن‌ها ایجاد انگیزه می‌کردند که همین امر نشان‌دهنده نقش بسیار مهم مادران در دوران هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

در بخش دیگری از این همایش همسر شهید مهدی عسگری  با اشاره به نقش مادران و همسران شهدا گفت: پدران ،مادران و همسران شهدا سرمایه‌های ملی ما محسوب می‌شوند و ما می‌توانیم در پیدا کردن راه درست زندگی از آنان الگوبرداری کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار