کد خبر: 897528
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
مدیرعامل آبفای هرمزگان خبر داد
با تخصیص یکصد میلیارد ریال اعتبار در سال 97 ، تصفیه خانه فاضلاب میناب نیز تا پایان سال آینده نیز به بهره برداری خواهد رسید.

با تخصیص یکصد میلیارد ریال اعتبار در سال 97 ، تصفیه خانه فاضلاب میناب نیز تا پایان سال آینده نیز به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل آبفای هرمزگان اظهار داشت: در بخش فاضلاب، در پهنه مرکزی استان؛ شهر بندرعباس بیش از 75 درصد طرح فاضلاب آن اجرا شده است که شامل 770 کیلومتر شبکه و 700 لیتر بر ثانیه ظرفیت پساب آن است.

امین قصمی افزود: طرح فاضلاب میناب، رودان و جاسک نیز در حال اجراست که امروز به دستور ویژه رئیس جمهور و با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو شاهد بهره برداری از طرح فاضلاب رودان هستیم.

وی اضافه کرد: با تخصیص یکصد میلیارد ریال اعتبار در سال 97 ، تصفیه خانه فاضلاب میناب نیز تا پایان سال آینده نیز به بهره برداری خواهد رسید.

قصمی گفت: متاسفانه در غرب استان هیچ عملیات اجرایی در طرح فاضلاب انجام نشده است که تلاش داریم با استفاده از ظرفیت بانک توسعه و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی عملیات اجرایی آن ها آغاز کنیم.

به گفته وی؛ در جزایر ابوموسی و هرمز هم به برکت مجوز های وزارت نیرو شاهد بهره برداری از طرح فاضلاب در این جزایر هستیم که در ابوموسی از پساب آن در بخش فضای سبز شهری استفاده می شود.
مدیرعامل آبفای هرمزگان در ادامه گفت: در مقوله مدیریت مصرف نیز علاوه بر اقدامات فرهنگی، در بخش اجرایی نیز اقداماتی نظیر نصب 6هزار ابزار کاهنده مصرف در منازل مشترکین(در سطح استان) انجام شده است که پیش بینی می شود به میزان 30 درصد در کاهش مصرف موثر باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر