کد خبر: 897443
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
بهرام مشتاقی

عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: اگر قرار است رسول خادم نباشد، همه ما نیز قطعا بدون او در کشتی نخواهیم ماند و همگی پشتیبان او هستیم.

بهرام مشتاقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استعفای دسته جمعی اعضای شوراهای فنی کشتی آزاد و فرنگی پس از استعفای رسول خادم اظهار کرد: وقتی مرد اول کشتی ایران با این همه کارکرد و محسنات قید ادامه کار را می‌زند و ترجیح می‌دهد در کشتی نباشد، ما هم دیگر در کشتی نخواهیم ماند. من نیز دیگر هیچ وقت به کشتی برنمی‌گردم و تا خادم نباشد در شورای فنی حضور نخواهم داشت.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با اشاره به پیامدهای این استعفا و ضربه به کشتی ایران چه در داخل و چه در رویدادهای بین‌المللی پیش رو گفت: مرعشیان اولین رییس هیاتی بود که از ریاست هیات کشتی خوزستان استعفا داد و فکر می‌کنم سایر روسای هیات‌های استانی نیز استعفایشان را با توجه به شرایط پیش آمده اعلام خواهند کرد. قطعا اتفاق تلخی رخ داده و از اینکه کشتی به عنوان ورزش اول ایران اینچنین مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد، متاسفم. تیم ملی کشتی آزاد فردا عازم مسابقه‌های قهرمانی آسیاست و پس از آن بازی‌های آسیایی و رقابت‌های المپیک را در پیش داریم اما در چنین شرایطی کشتی مطمئنا ضربه سختی خواهد خورد. این جواب و پاداش خادم نبود که به او دهن‌کجی کنند.

وی خاطرنشان کرد: خادم سختی زیادی در مدت حضورش در کشتی کشید و استعفایش باعث شد باری از دوش او و همه ما برداشته شود. امیدوارم افرادی که می‌آیند بتوانند کشتی را سروسامان دهند و کشتی از این اتفاق متضرر نشود.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار