کد خبر: 897345
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
محمد الیاسی

سه فرنگی کار ایران در جریان رقابت‌های پنج وزن دوم قهرمانی آسیا با نمایش ضعیف، حذف زود هنگامی از این رقابت‌ها داشتند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در آغاز رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که در بیشکک، پایتخت قرقیزستان در جریان است، پنج فرنگی کار ایران به روی تشک رفتند که محمدعلی الیاسی در وزن ۶۷ کیلوگرم، مجید خلیلی در وزن ۷۲ کیلوگرم و یوسف قادریان در وزن ۸۲ کیلوگرم با نمایشی ضعیف، خیلی زود از دور این رقابت‌ها کنار رفتند اما سید مصطفی صالحی‌زاده در وزن 97 کیلوگرم راهی دیدار نهایی شد و شیرزاد بهشتی طلا در وزن 60 کیلوگرم به دیدار رده‌بندی رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور نخست برابر سلطان گالی نفر سوم آمریکا و جهان، با نتیجه‌ دو بر دو به برتری رسید، اما در دومین مبارزه خود مقابل  شینوبو اوتا ، دارنده مدال نقره  المپیک از ژاپن با نتیجه‌ پنج بر چهار شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.بهشتی طلا در این دیدار به مصاف  ژولچوبیکوف قهرمان آسیا از قزقیزستان می رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمد الیاسی در دور نخست هشت بر شش  مقابل تساریف از قرقیزستان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم،  مجید خلیلی که اعزامش به این رقابت‌ها با مخالفت‌های زیادی همراه بود، اما کادر فنی تیم‌ ‌ملی تصمیم به این اقدام گرفت،  در دور نخست شش بر پنج مقابل تاکاهیرو از ژاپن شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم، یوسف قادریان، دارنده مدال برنز جهان در ادامه‌ نمایش ضعیف خود، در این رقابت‌ها و در دور نخست برابر حریف چینی با نتیجه‌ دو بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این حریف چینی مقابل هارپرت از هند، قادریان از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، سید مصطفی صالحی زاده پس از استراحت در دور نخست مقابل الکابی از عراق ۹ بر صفر پیروز شد و در ادامه نیز 5 بر صفر مقابل ژیائو از چین پیروز شد و به فینال رسید.حریف وی در این دیدار رستم آساکولوف دارنده مدال نقره جهان و طلای بازی های آسیایی از ازبکستان است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در جریان رقابت‌های روز گذشته (سه‌شنبه)‌ و در پنج وزن نخست حسین نوری و بهنام مهدی زاده صاحب مدال طلا شدند و محمدعلی گرایی به مدال نقره رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار