کد خبر: 897333
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

نماینده وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان جواز حضور در فینال مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در 5 وزن دوم در بیشکک قرقیزستان آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 2 بر 2 از سد سلطان گالی نفر سوم رقابت‌های زیر 23 سال جهان از قزاقستان گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد، اما در این مرحله در حالی‌که با نتیجه 4 بر صفر از شینوبو اوتا، دارنده مدال نقره المپیک برزیل از ژاپن پیش بود در نهایت 5 بر 4 بازنده شد و شانس حضور در فینال را از دست داد. بهشتی طلا در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز با ژولچوبیکوف، قهرمان آسیا از قزقیزستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 11 نفر حضور دارند.

در وزن 67 کیلوگرم محمد الیاسی که 12 نفر حضور دارند، محمد الیاسی در دور اول با نتیجه 8 بر 6 مغلوب روسلان تساریف قهرمان آسیا، از قرقیزستان شد که باتوجه به شکست حریفش در دور بعد مقابل ژانگ از چین الیاسی از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم مجید خلیلی در دور نخست با نتیجه 6 بر 5 مقابل توموهیرو اینوئه، دارنده مدال برنز آسیا و نفر پنجم المپیک 2016 از ژاپن شکست خورد که با توجه به شکست حریف ژاپنی در مرحله بعد مقابل فرنگی‌کار قرقیز، خلیلی نیز حذف شد. در این وزن 12 نفر حضور دارند.

در وزن 82 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند، یوسف قادریان در دور اول با نتیجه 2 بر یک مغلوب "نا" از چین کشتی شد که باتوجه به شکست حریف چینی مقابل هارپرت از هند، یوسف قادریان از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم سیدمصطفی صالحی‌زاده پس از استراحت در دور اول، در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر الکعبی از عراق را شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 5 بر صفر از سد یرولان ایسکاکوف، قهرمان آسیا از قزاقستان گذشت و فینالیست شد. صالحی‌زاده در فینال برای کسب مدال طلا به مصاف رستم آساکولوف، نفر سوم آسیا و دارنده مدال برنز جهان در وزن 85 کیلوگرم در سال 2015  از ازبکستان می‌رود.

انتهای پیام/س

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار