کد خبر: 897320
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
مدیرکل منابع طبیعی استان البرز خبرداد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از مطالعه و معرفی دو هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی ملی استان برای ایجاد مزرعه خورشیدی خبر داد.
حامد فرضی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز که در محل اداره منابع طبیعی البرز برگزار شد، با اشاره به اهم فعالیت‌های معاونت حفاظت و امور اراضی در سال جاری، اظهار کرد: اخذ اسناد تک‌برگی پلاک‌های استان به نام دولت از قبیل پیست اصلی خور و نهالستان بزرگ کرج و اصلاح هندسی و تولید نقشه‌های کاداستری بیش از ۲۰ هزار هکتار از سطح استان ازجمله مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته محسوب می‌شود.

وی پاسخ به استعلامات معادن به تعداد ۳۳ فقره و ایجاد مرز حائل بین اراضی ملی و مستثنایت با بهره‌گیری از توان‌بخشی خصوصی بالغ‌بر ۱۲ کیلومتر را دیگر فعالیت‌های این معاونت اعلام کرد و گفت: بازسازی و احیای ۱۶هکتار از عرصه‌های تخریب یافته متأثر از فعالیت‌های معدنی ازجمله اقدامات مطلوب انجام‌شده است.

به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز  رسیدگی به بیش از ۲۰۰ فقره پرونده‌های اختلافی اراضی، مبارزه با آفات و اراضی گیاهی و مطالعه و معرفی ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی ملی برای ایجاد مزرعه خورشیدی ازجمله اهم فعالیت معاونت تک‌برگی پلاک‌های استان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار