کد خبر: 897100
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
شهردارکرج:
نخستین همايش بانوان شاغل در شهرداری کرج به همت مركز پژوهش ها و مطالعات راهبردى شورای اسلامی شهر كرج در سالن ملاصدرا واقع در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد.

شهردار کرج در این همایش با پرداختن به مزایا و ویژگی های کار بانوان، تاکید کرد: انتظار داریم نوع تخصص و ‌تحصیلات بانوان به عنوان یک ارزش، در تصدی جایگاه ها و مسئولیت های مهم، از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

دکتر اصغر نصیری که در این مراسم حضور داشت، ظرافت اندیشه  و ‌استمرار کاری بانوان را مهمترین وجه تمایز کار آنان با آقایان دانست و اظهار داشت:‌ همبستگی بین بانوان مدیریت شهری نقطه عطفی در حوزه مدیریت شهری است و می تواند در عرصه های مختلف به کار گرفته شود.

وی، با تاکید بر اینکه حضور بانوان در مدیریت شهری  در دو ‌بخش «طراحی سیما و منظر شهری» و «محیط زیست» بیش از سایر بخش ها موثر خواهد بود، علت این امر را سلیقه ذاتی و ظرافت تفکر آنان ارزیابی کرد.

نصیری، از بانوان فعال در این زمینه خواست بر اساس علاقه خود،  مدیریت شهری را در حوزه های مورد  علاقه خود یاری دهند.

در این آیین که تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج از جمله منصور وحیدی؛ نایب رئیس شورا، اکبر سلیم نژاد؛ رئیس کمیسیون فرهنگی، فریده بزنی بیرانوند؛ خزانه دار و سارا دشتگرد، رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر حضور داشتند، ماهرخ فلاخی بانوی موفق و کارافرین کشوری نیز سخنرانی داشت.

در پایان مراسم نیز از بانوان آتش نشان، مادر شهیدان جعفری و ماهرخ فلاخی تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار