کد خبر: 897097
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
امام جمعه فردیس تاکید کرد
امام جمعه فردیس با بیان اینکه استقلال مدیریت شهری فردیس در دراز مدت به نفع شهر و مردم خواهد بود، بر لزوم همکاری و همدلی مسئولین در راستای پیشرفت شهرستان و تلاش برای ارائه خدمت صادقانه به مردم تأکید کرد.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی با حضور در نشست علنی شورای اسلامی شهر فردیس و در جمع مدیریت شهری و اصحاب رسانه گفت: یکی از کارهای لازم برای فردیس استقلال سیاسی و ساختاری این شهر بود که با پیگیری های مستمر پس از  ۱۲ سال، سرانجام در سال ۹۲ با شهرستان شدن فردیس به نتیجه رسید و استقلال  مجموعه مدیریت شهری به انتخابات دور بعد واگذار شد.

وی با اشاره به مانع تراشی ها و توصیه های مکرر در خصوص عدم انتزاع شورا و شهرداری فردیس از کرج  افزود: با توجه به شرایط موجود، نظر ما بر این بود کسانی  از فردیس که با مشکلات و کمبودهای این شهر آشنا باشند، در شورای کرج راه نمی یابند تا بتوانند از حق فردیس دفاع و درآمد فردیس را دلسوزانه در این شهر هزینه کنند، بنابراین با تلاش های بسیار پرونده استقلال مدیریت شهری فردیس در 17 اسفند سال گذشته در سازمان بازرسی کل کشور به نتیجه رسید و فردیس صاحب شورا و شهرداری مستقل شد.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه اطمینان داریم استقلال مدیریت شهری فردیس در دراز مدت به نفع شهر و مردم خواهد بود گفت: به دلیل نوپایی شورا و شهرداری، بروز برخی اتفاقات طبیعی است؛ با مرور زمان، اندوختن تجربه ها  و افزایش تعاملات، شرایط روز به روز بهتر خواهد شد.

وی توقع مردم از مسئولین در هر جایگاهی را ارائه خدمت صادقانه عنوان کرد و افزود: همه باید برای رسیدن به باورها و اهداف خود تلاش کنند. راه آخرت از دنیا می گذرد؛ شورای شهر و همه مسئولیت ها نیز بدین گونه است که در فضای مسئولیت می توان بهشت یا جهنم ساخت. 

حجت الاسلام ایمانی تأکید کرد: همه ما مسئولین در هر جایگاهی، باید سلامت در عمل و رفتار، صداقت، صراحت و شفافیت در گفتار داشته باشیم. مردم ولی نعمتند؛ ضمن تعامل با مردم، باید از انحرافات به دور باشیم.  با مردم صادقانه رفتار کنیم و همه برای ارائه خدمت به  مردم تا سرحد امکان تلاش کنیم.

وی ضمن تأکید بر لزوم اقدامات مؤثر در شهر و جلب اعتماد مردم گفت: شورا و شهرداری فردیس می تواند با بررسی و اولویت بندی مشکلات، درآمدهای شهر را صرف جبران کمبودها و نیازهای شهر کند، به گونه ای که مردم با مشاهده تغییرات اساسی در شهر، حضور شورا و شهرداری مستقل را درک کنند و بتوانند ضمن اعتماد به مدیریت شهری، همچون کشورهای توسعه یافته برای پرداخت بدهی ها و عوارض شهرداری پیشقدم شوند.

امام جمعه فردیس در بخش دیگری گفت: از زمان ورود به فردیس رسیدن به 3 هدف برای خدمت شایسته به مردم را مد نظر قرار دادیم؛ اولین کار با شهرستان شدن فردیس و استقلال  شورا و شهرداری به سرانجام رسید. دومین هدف تغییر مرز شهرستان به محدوده اتوبان که می تواند بسیاری از مشکلات چون ساختمان آموزش و پرورش شهرستان  را حل کند. متأسفانه این هدف که در گذشته تنها با توافق فرمانداران کرج و فردیس قابل حل بود، با  اهمال فرمانداران قبلی شهرستان به نتیجه نرسید و امیدواریم توسط مهندس اینانلو پیگیری شود.

وی سومین  اقدام لازم برای شهرستان فردیس را جداسازی حوزه نمایندگی مجلس شورای اسلامی این شهرستان از حوزه کرج دانست و بر لزوم پیگیری آن تأکید کرد.

دکتر ایمانی بر ضرورت همدلی و همکاری مسئولین برای خدمت به مردم و پیشرفت شهر تأکید کرد و افزود: ما هیچ توقعی جز تلاش برای سازندگی شهر از شورا و شهرداری نداشته و نداریم و در حد توان، با مدیریت شهری همکاری و همراهی خواهیم کرد. فقط آنچه از مجموعه مدیریت شهری فردیس انتظار دارم ارائه خدمت بهتر و صادقانه  به مردم است.

وی در پایان با بیان اینکه ارائه خدمت صادقانه در اذهان مردم باقی خواهد ماند  گفت: مردم ما فهیم و نجیبند و خادمان خود را از خائنان تشخیص می دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار