کد خبر: 897096
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
استاندار البرز خبرداد
استاندارالبرز از رشد ۹۲ درصدی صادرات استان در سال جاری خبرداد وگفت: کسی حق ندارد در مسیر صادرکنندگان سنگ اندازی کند.

دکترمحمدعلی نجفی در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه  سال ۹۶ که با حضور معاون صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران ومدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران برگزار شداظهار کرد: اعداد و ارقام نشان می دهد توفیقات خوبی در صنعت و معدن و صادرات البرز حاصل شده و این شرایط مرهون زحمات و رنج همه تولیدکنندگان و فعالان کسب و کارو کارآفرینان است.

 

وی با بیان اینکه البرز در بحث رونق تولید در کشور طی چند ماه اخیر مقام اول را کسب کرده است افزود: با فضایی که در عرصه تولید ایجاد شده از سقف سهمی که وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیش بینی کرده فراتر رفته ایم و از مرز ۴۷ هزار فرصت شغلی گذرکرده ایم.

نجفی با اشاره به رشد صادرات کشور طی ۵ سال اخیرخاطرنشان کرد: از سال ۸۱ تا ۹۶  صادرات از حدود ۳.۵ میلیارد دلار به رقم ۴۵ میلیارد دلار رسیده و با عزم صادرکنندگان ۱۵ درصد رشد صادراتی را تجربه کرده ایم.

استاندار البرز با بیان اینکه تراز مثبت تجاری از توفیقات مثبت دولت یازدهم و تاکیدات رئیس جمهور و دولت بوده است؛ گفت: این روند حاکی از این است که همه می خواهند کمک کنند تا به اهداف و برنامه ها در ایران ۱۴۰۴ برسیم.

نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه رشد صادرات البرز را ۹۲ درصد عنوان کردو گفت: این رقم حاکی از این است که این وزن و بستر در البرز مهیا است.

استاندار البرز با بیان اینکه تا سالها البرز فاقد نمایشگاه و پایانه صادراتی بود گفت: با تلاشی که در این بخش داشتیم مشکل پایانه صادراتی و نمایشگاه بین المللی استان حل شده وهیچ مانعی جلوی تولید کننده نخواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: کسی حق ندارد فرا روی صادرکنندگان سنگ اندازی کند و همه باید در بحث تولید و اقتصاد مقاومتی با انگیزه های بزرگ کمک کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار