کد خبر: 897089
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز:
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرزدر راستای بررسی چالش های اقتصادی و اشتغال در استان ، فقط با توسعه امکانات و ایجاد رونق در شهرکهای صنعتی را یکی از مهمترین راهکارهای حمایت از تولید و اشتغال استان عنوان کرد.

جهانگیر شاهمرادی با اشاره به نقش ویژه بنگاه های کوچک و متوسط در تولید و اشتغال کشور گفت: بدون شک با توجه به سهم بیش از ۵۰ درصدی صنایع کوچک و متوسط در اشتغال کشور و سهم ۹۶ درصدی آن در صنعت، تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مد نظر مقام معظم رهبری تنها با حمایت همه جانبه از صنایع کوچک و متوسط کشور مقدور خواهد بود که بخش عمده این صنایع در شهرکهای صنعتی کشور ساماندهی و مستقر شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز، حمایت از توسعه امکانات شهرک های صنعتی را یکی از مهمترین راهکارهای حمایت از تولید و اشتغال کشور عنوان کرد و افزود: امروز نیازمند ایجاد عزم ملی در حمایت از صنایع و بخش های تولیدی به منظور ایجاد اشتغال و افزایش سطح معیشتی شهروندان کشور هستیم .

وی تامین زیرساخت های لازم را یکی از چالش های مهم استان و از اولویت های اصلی این شرکت عنوان کرد و افزود: متاسفانه در چند سال گذشته نرخ بیکاری استان، درصد بیشتر از میانگین بیکاری کشور بوده که بدیهی است به منظور ایجاد اشتغال پایدار ناگزیر به حمایت از توسعه صنعتی و فراصنعتی با رویکرد اقتصاد دانش بنیان و حفظ محیط زیست درصد عظیمی از این معضل اشتغال تا سال آینده مرتفع خواهد شد..

شاهمرادی در ادامه با اشاره به نقش مشارکت بخش خصوصی در رشد و توسعه تولید ملی گفت: بدون شک شهرک‌های صنعتی بهترین و ایده‌آل‌ترین راه برای کمک به سرمایه‌گذاران در تحقق اهداف برنامه‌های آنها بوده و امروز به عنوان ستون رشد و توسعه اقتصادی کشور قلمداد می‌شوند.

وی تصریح کرد: صنعت همواره از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشور به‌شمار می‌آید که نقش بسیار مهمی در اشتغال¬زایی و درآمدزایی کشورها ایفا می‌کند بنابر این تقویت و کمک به مناطق صنعتی موجود در استان می‌تواند با ایجاد کسب و کار، رفع معضل بیکاری را به همراه داشته باشد.

جهانگیر شاهمرادی افزود: رفع مشکلات صنایع و شهرکهای صنعتی در اولویت‌های کاری مسئولان استان قرار گرفته تا با همگرایی و همدلی بتوانیم در جهت برطرف کردن مشکلات حرکت کنیم و امید است بتوانیم گامهای موثری در راستای تقویت فعالان اقتصادی در این شهرک ها و همچنین رفع مشکلات زیرساختی شهرک های صنعتی موجود در منطقه برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار