کد خبر: 896924
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرزتاکید کرد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز برضرورت حمایت سیستم بانکی از واحدهای تولیدی دانش بنیان تاکید کرد.

جهانگیر شاهمرادی اظهارداشت: با تخصیص منابع مالی مناسب با سود پایین و معقول به واحدهای صنعتی می توان واحدهای راکد را فعال و تولیدکنندگان را به بالابردن ظرفیت تولید تشویق کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از واحدهای کارگاهی در شهرک ها ی صنعتی البرزخواهان وام هایی با مبالغ پایین هستند افزود: در بخشهایی که بانکهای استان وام های 50 و100 میلیونی با کارمزد پایین در اختیار تولیدکنندگان شهرک های صنعتی قرار دادند نتایج ودستاوردهای خوبی را شاهد بودیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز با اشاره به توسعه قابل توجه شهرکهای صنعتی استان نیز بیان داشت: با توجه به افزایش حجم واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی و همجواری آنها با مناطق روستایی لازم است بانک های استان و بخصوص پست بانک نسبت به ایجاد دفاتر نمایندگی در نواحی صنعتی اقدام کنند.
وی همچنین به بالفعل شدن ایده ها و خلاقیت ودانش جوانان تحصیل کرده و فعال در بخش تولید و صنعت البرز اشاره کرد و گفت: برای بهره گیری از ظرفیت متخصصان داخلی و جوانان علاقمند و دارای ایده هایی که می تواند ضمن تولید اشتغال به افزایش تولید و بهره وری در صنعت کمک کند، این شرکت اقدام به تاسیس صندوق حمایت از ایده های خلاقانه با ریسک بالا کرده است و در کنار این صندوق، بانک های استان می توانند از واحدهای تولیدی دانش بنیان حمایت کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در بخش دیگری از سخنان خود صدور ضمانت نامه های حمایت از واحدهای تولیدی توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک کشور را مد نظر قرار داد و توضیح داد: سازمان صنایع کوچک به منظور تضمین بازپرداخت تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی ضمانت نامه های لازم را از طریق صندوق ضمانت در اختیار بانک های فعال در این حوزه قرار می دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار