کد خبر: 896923
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
رئیس واحد ارتباطات سازمان حمل‌ونقل شهرداری کرج خبر داد
رئیس واحد ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: خرید 200 دستگاه اتوبوس در دستور کار شورای شهر و شهرداری کرج قرار دارد.

محمدجلال سبزی گفت: برنامه خرید 200 دستگاه اتوبوس در دستور کار شورای شهر و شهرداری کرج قرارگرفته است و امیدواریم بتوانیم بخشی از کمبودها را در بخش حمل‌ونقل جبران کنیم.

وی افزود: بخش زیادی از اتوبوس‌های ما با میانگین عمر بالای 8 سال از رده خارج و فرسوده می‌باشند و با ورود دستگاه‌های جدید آن‌ها را از چرخه حمل‌ونقل خارج می‌کنیم تا کمتر شاهد آلودگی هوا توسط اتوبوس‌های فرسوده باشیم.

رئیس واحد ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به تعداد فعلی اتوبوس‌های شهر کرج گفت: تعداد 630 دستگاه اتوبوس در شهر کرج وجود دارد که با توجه به جمعیت کنونی این تعداد بسیار کم است و می‌بایست فکری در این زمینه بشود.

وی ادامه داد: تعداد اتوبوس‌ها در سال 89/90 بالغ‌بر 1000 دستگاه در استان البرز بود و از آن زمان تابه‌حال اتوبوس جدیدی از وزارت کشور دریافت نکرده‌ایم این درحالی‌که است که شهرداری نیز توان خرید اتوبوس جدید را نداشته و ندارد.

سبزی در ادامه گفت: افزایش 6 برابری قیمت اتوبوس‌ها از سال 90 تابه‌حال باعث شد که شهرداری و وزارت کشور در خرید اتوبوس و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل با مشکل روبه‌رو شوند.

وی در خصوص فعالیت‌های اخیر سازمان حمل‌ونقل استان البرز گفت: تعداد 100 دستگاه اتوبوس فرسوده را بازسازی و به ناوگان شهری منتقل کردیم، البته این بازسازی‌ها شامل همه اجزای اتوبوس بوده و این دستگاه‌ها به‌طور کامل اورهال شده‌اند.

رئیس واحد ارتباطات سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج خاطرنشان کرد: پایانه مسافربری شهید کلانتری بزرگ‌ترین پایانه برون‌شهری استان البرز می‌باشد و تحت نظارت سازمان حمل‌ونقل استان البرز فعالیت می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار