کد خبر: 896913
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
رئیس اداره املاک اداره‌کل راه و شهرسازی استان کردستان خبر داد
رئیس اداره املاک اداره‌کل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: در راستای اجرای دستورالعمل واگذاری عرصه اراضی تصرفی قبل از سال ۸۳ تثبیت مالکیت اراضی تمام اراضی تصرفی تعیین تکلیف شد و به متصرفان واگذار می‌شود.

حبیب‌الله کریمی در گفت‌وگو با جوان در کردستان، اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل واگذاری عرصه اراضی تصرفی قبل از سال 83 تثبیت مالکیت اراضی تمامی اراضی تصرفی قبل از سال ۸۳ استان تعیین‌تکلیف شده و برابر دستورالعمل به متصرفان واگذار می‌شود.

وی در ادامه افزود افرادی که در سنوات گذشته قبل از سال ۸۳ خانه‌های قولنامه‌ای خریداری نموده‌اند و اکنون مشخص شده که زمین مذکور از اراضی ملی و در مالکیت دولت جمهوری اسلامی است مطابق این دستورالعمل با اخذ هزینه سند مالکیت به آنها داده می‌شود.

به گفته این مقام مسوول، پیرو پیگیری‌های مکرر مدیرکل راه و شهرسازی کردستان، تکلیف بسیاری از مردم شهرهای استان که دارای خانه‌های قولنامه‌ای هستند و مشکل مالکیت داشتند با اجرای این دستورالعمل حل خواهد شد.

کریمی در پایان افزود: لازم به ذکر است ‌زمان ثبت نام متقاضیان از این تاریخ تا اول مرداد سال ۹۷ خواهد بود و از متقاضیانی که بعد از این تاریخ مراجعه نمایند ثبت‌نام نخواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار