کد خبر: 896803
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
از بازداشت 24 سارق تا دستگير دزد پايانه مسافربري
صبح امروز فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، از دستگیری 24 سارق در طول 24 ساعت گذشته خبر داد.
سردار "مسعود مصدق" گفت: عوامل گشت انتظامی قرارگاه های این یگان در طول 24 ساعت گذشته، هنگام گشت زنی در سطح حوزه، موفق به دستگیری 24 سارق، کشف و توقیف 7دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی شدند.

وی با اشاره به اینکه 16 نفر از این افراد، سارقان لوازم داخل خودرو بودند بیان داشت: در بازرسی بدنی از این افراد، آلات و ادوات جرم از جمله 3 قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی همچنین افزود: در گشت انتظامی 24 ساعت صورت گرفته تعداد 7 ذستگاه مورتورسیکلت و خودروی مسروقه کشف شد.

سردار مصدق در پایان بیان داشت: متهمان به همراه اموال کشف شده به یگان امداد پلیس تهران بزرگ انتقال و پس از تشکیل پرونده، تحویل پلیس های تخصصی و کلانتری های حوزه ی مربوط شدند.

**

کشف تریاک در خودروی فروشنده مواد مخدر

رئیس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک کیلو و 850 گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ "قدرت اله حق پرست گفت: در پی اطلاع از اینکه فردی حدود 45 ساله با یک دستگاه خودروی سواری سفید رنگ اقدا م به فروش مواد مخدر می کند، ماموران انتظامی کلانتری تحقیق در این خصوص را آغاز کردند.

رئیس کلانتری 111 عنوان داشت: با افزایش گشت های انتظامی به خصوص در محل هایی که امکان تردد متهم قابل متصور بود ماموران انتظامی هنگام گشت زني در حوالی خیابان رنجبر متوجه رفتار مشکوک فردی با خودروی سواری سفید رنگ شدند که بلافاصله در یک عملیات پلیسی خودرو متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم که سعی داشت با پاسخ های درست ذهن ماموران کلانتری را منحرف سازد،گفت: در بازرسی صورت گرفته از خودروی متهم مقدار یک کیلو 850 گرم تریاک که به طور ماهرانه ای در خودرو موصوف جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ حق پرست در پایان خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به کلانتری منتقل و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

**

کشف مواد مخدر سنتی در ابوسعید تهران

رئیس کلانتری 112 ابوسعید از کشف یک کیلو و 941 گرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه خرده فروش مواد مخدر و در بازرسی بدنی از وی خبر داد.

سرهنگ "صادق ضرونی" درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد افیونی، ماموران کلانتری گشت های انتظامی را در سطح حوزه افزایش که یکی از گشت های انتظامی به رفتار مشکوک فردی در محدوده میدان رازی مشکوک و در بازرسی بدنی انجام شده از وی مقادیری مواد مخدر و مشتقات آن کشف شد.

سرهنگ ضرونی توضیح داد: متهم در بازجویی های فنی اقرار نمود که مقداری مواد مخدر در منزلش نیز مخفی کرده که پس از اخد دستور قضایی تیمی از ماموران انتظامی کلانتری به مخفیگاه وی اعزام شدند .

رئیس کلانتری 112 در پایان با اشاره به کشف مقدار یک کیلو و 941 مواد مخدر در تحقیقات انجام شده، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

**

کشف 40 هزار قرص ترامادول 200 در جنوب غرب پایتخت

رئیس کلانتری 108 نواب از کشف 39 هزار 980 عدد قرص ترامادول 200 در عصر روز گذشته خبر داد.

سرهنگ "مسلم قاسم آبادی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران کلانتری عصر روز گذشته در حال گشت زنی در محدوده خیابان جیحون متوجه رفتار مشکوک راکب يک دستگاه موتور سيکلت که یک كارتن بزرگ را بترک موتورش حمل می کرد، شده و برای بررسی بیشتر به طرف موتورسیکلت تغییر مسیر داده و به راکب نزدیک شدند.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته موتورسیکلت متوقف و راکب آن بلافاصله دستگیر تگفت:ودر بازرسی کارتن مورد نظر تعداد 39 هزار و 980 عدد قرص ترامادول 200 کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قرص ترامادول که از قرص های مواد مخدر دار و برای تسکین دردهای شدید استفاده می گردد و دارای عوارض جانبی بسیاری است و گاهی نیز افراد به علت خواص نشاط آوری که دارد آن را مصرف کنند؛ ادامه داد: متهم که مدعی بود قرص ها را برای بدنسازی تهیه کرده است برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ مسلم آبادی تصریح کرد: متهم در بازجوئی اولیه به بزه انسابی خود اقرار و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

**

مواد فروش نظام آباد دستگير شد

رئيس پايگاه سوم پليس مبارزه با مواد مخدرتهران بزرگ از کشف 16 کیلو و 500 گرم تریاک در انباری یکی از ساکنان محله نظام آباد خبر داد.

سرهنگ "اميد اسماعيلي" گفت: در پي دريافت اخبار و گزارشات مردمي مبني بر توزيع عمده مواد مخدر توسط يکي از مواد فروشان سابقه دار در محله نظام آباد تهران، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران اين يگان قرار گرفت.

وي تشریح کرد: بلافاصله تيمي از ماموران این یگان، تحقيقات گسترده پليسي خود را در رابطه صحت و سقم موضوع از سر گرفتند و پس از تلاش های شبانه روز کار پليسي و اطلاعاتي مخفی گاه متهم را در حوالي خيابان نامجو شناسايي و مشخص شد که خبر صحت دارد.

سرهنگ اسماعيلي ادامه داد: در خلال تحقيقات صورت گرفته و با زير نظر گرفتن منزل متهم مشخص شد سوژه مقادير قابل توجه اي ترياک خريداري و قصد دارد آن را به فروش برساند.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه پس از جمع بندي اقدامات انجام شده نتيجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقب آن دستور دستگیری متهم اخذ شد، اظهار داشت: با توجه به اهميت موضوع تيمي از ماموران مجرب ظهر روز گذشته برای دستگيري متهم به مخفيگاهش اعزام و ماموران اعزامی موفق شدند وی را در یک عملیات ضربتی دستگير و در بازرسي از انباري پارکينک منزلش مقدار 16 کيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياک و يک دستگاه ترازوي ديجيتالي کشف کنند.

رئيس پايگاه سوم پليس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصريح کرد: پس از اتمام بازرسي منزل، ماموران با تنظيم صورتجلسه، متهم را به همراه اموال مکشوفه به پايگاه منتقل و پس از بازجوئي هاي فني متهم به خريد و فروش مواد مخدر در محدوده نظام آباد تهران اعتراف کرد.

**

انهدام باند تهيه و توزيع کوکائين در شهرک غرب

رئيس پايگاه دوم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 100 گرم کوکائین و دستگیری سه تن از توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرک غرب خبر داد.

سرهنگ "علي کربلائي" گفت: در پي اطلاع از اینکه فردی با همدستی تعدادی افراد در محدوده سعادت آباد فعالیت گسترده ای در توزیع مواد مخدر دارد، بررسی موضوع و صحت و سقم اطلاعات بدست آمده در دستور کار ماموران اين پايگاه قرار گرفت.

وي گفت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و تحقیقات در خصوص شناسایی مخفیگاه آنان ادامه یافت تا اینکه مشخص شد فرد موصوف با همدستی دو تن دیگر در مخفیگاهشان اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند.

سرهنگ کربلائی بیان داشت: پس از پایش های اطلاعاتی، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقب آن دستور دستگیری متهمان و ورود به مخفیگاهشان اخذ شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اعزام دو تیم از ماموران انتظامی به مخفیگاه متهمان توضیح داد: ماموران انتظامی موفق شدند در دو عملیات پلیسی جداگانه ، متهم اصلی و دو همدستش را دستگير و جمعاً در بازرسي از مخفيگاه آنان 100 گرم کوکائين کشف کنند.

**

شناسایی سارق سالن مسافربری ترمینال جنوب

رئیس کلانتری 208 پایانه مسافربری جنوب با اشاره به دستگیری دو سارق گوشی همراه، گفت: هر دو سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر و به همراه موتورسیکلت و گوشی های همراه مسروقه به کلانتری منتقل شدند.

سرگرد "ایوب صالحی" گفت: تعدادی ازمسافران پایانه جنوب به کلانتری مراجعه و نسبت به سرقت گوشی همراهشان شکایت داشتند. شکاه که اظهار می کردند که در داخل سالن پایانه منتظر اتوبوس و یا در حال خرید بلیط بودند که گوشی های همراهشان به سرقت رفته است. تحقیق در این خصوص آغاز شد و ماموران دریافتند که سرقت توسط یک نفر و یا یک باند انجام گرفته است.

تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ماموران با افزایش گشت های نا محسوس و محسوس متوجه رفتار مشکوک راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت شدند.

وی با اشاره به استعلام پلاک انتظامی موتورسیکلت بیان داشت: در استعلام صورت گرفته مشخص شد که موتورسیکلت مسروقه است و بلافاصله ماموران به تعقیب آنان پرداختند.

متهمان که وارد سالن مسافربری شده بودند در یک عملیات پلیسی، هر دو سارق دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان تعداد دو جلد شناسنامه و تعداد 6 دستگاه گوشی همراه کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: هر دو سارق به همراه اموال مکشوفه به کلانتری منتقل و پس از شناسایی تعدادی از مالباختگان، برای سیر مراحل قانونی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

**

انهدام باند 5 نفره سارقان لوازم داخل خودرو در جنوب پایتخت

هشتم پلیس پایتخت از انهدام و متلاشی شدن باند 5 نفره سارقان لوازم داخل خودرو در خیابان هاشمی خبر داد.

سرهنگ "محمد جلینی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی اطلاع از تردد سارقان لوازم داخل خودرو در محلی در خیابان هاشمی و پاتوق کردن آن محل و همچنین شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر تردد سارقان لوازم و قطعات خودرو، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 112 ابوسعید بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: ماموران در پایش های اطلاعاتی صورت گرفته دریافتند که به طور مستمر سارقان در مخفیگاه مورد نظر،تردد و حضور دارند و پس از سرقت لوازم و قطعات خودرو از همان حوالی، به مخفیگاهشان مراجعه می کنند.

سرکلانتر هشتم با بیان هماهنگی با مقام قضایی، ادامه داد: تیمی برای دستگیری متهمان به محل اعزام و ماموران کلانتری 112 موفق شدند در یک عملیات ضربتی تمام اعضای باند سارقان لوازم خودرو را دستگیرکنند.

سرهنگ جلینی در پایان خاطر نشان کرد: با دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان خودرو و انتقال اموال مسروقه و تعدادی آلات و ادوات جرم به کلانتری، متهمان با پذیرش بزه انتسابی، در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

**

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار