کد خبر: 896788
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور درباره شناسایی پیکر جانباختگان سقوط هواپیمای تهران- یاسوج توضیحاتی ارائه کرد.
میزان: رییس سازمان پزشکی قانونی کشور درباره شناسایی پیکر جانباختگان سقوط هواپیمای تهران- یاسوج توضیحاتی ارائه کرد.
 
احمد شجاعی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست منطقه‌ای روسای پزشکی قانونی درباره اقدامات صورت گرفته در حادثه سقوط هواپیمای تهران -یاسوج گفت: به محض اینکه حادثه اتفاق افتاد از همان روز اول اعلام کردیم که در قدم اول خانواده‌های آن‌ها مراجعه کنند و نمونه از آن‌ها استخراج و در بانک نگهداری شد و تمام خانواده‌ها مراجعه کردند و نمونه‌ها اخذ گردید.

وی افزود: باید اجساد را نمونه برداری کرده و دی ان‌ای را استخراج و تطبیق دهیم تا شناسایی شوند، زیرا اجساد سالم نماندند و قطعات باید شناسایی و تجمیع و در پایان که تجمیع شد به صورت هویتی که کاملا شناسایی شده است به خانواده‌ها اعلام کرد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا ۳۵ جسد شناسایی شده است، گفت: در بحث حادثه نظر نهایی پزشکی قانونی مهم است، چگونه است که ۳۵ جسد تحویل داده شده است. هواپیمایی که تکان خورده و همه متلاشی شده اند جسدی سالم باقی مانده است؟ فعلا تعدادی قطعات است که ما آن را شناسایی کردیم و آنچه که تحویل داده شده است تعدادی قطعات است که این قطعات شناسایی و هویت آن مشخص است، اما باید قطعات تجمیع شوند و بعد آن‌ها را تحویل دهیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار