کد خبر: 896784
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز گفت: برای رفع مشکلات آب رسانی به روستاهای استان اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان لازم است.

عبدالحسین حسن زاده اظهار کرد: باتوجه به افزایش جمعیت روستاها مجوز حفر چاه لازم است تا مشکلات کم آبی رفع شود.

وی در ادامه گفت: جهت جلوگیری از انشعابات غیرمجاز و وصول مطالبات انتظار همکاری بیشتری از سوی اعضای شورای روستاها می رود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز به افزایش ۳ برابری اعتبارات بخش آب روستایی نسبت به سال های قبل اشاره کرد و گفت: با توجه به قدیمی بودن شبکه های آب روستایی اصلاح تمام آن ها اعتبار بیشتری را می طلبد.

حسن زاده تصریح کرد: از تمام مسئولین و اعضای شورای اسلامی روستاها و مدیران شهری تقاضا داریم تا جهت به حداقل رسیدن مشکلات در سال های آینده نهایت همکاری را در این بخش با ما داشته باشند.

وی از صدور قبض آب بهای مصرفی بالای ۵۰۰ هزار تومان برای مشترکین  خبر داد و گفت: جهت رفع برخی از مشکلات و کاهش استرس های احتمالی به مشترکین به همه امورات آب و فاضلاب استان ابلاغ شده تا قبوض پیش از ارسال مورد بررسی دقیق قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز تصریح کرد: انتظار داریم تا مشترکینی که در سال های اخیر آب بهای مصرفی خود را پرداخت نکرده اند در این زمینه اقدام کنند چراکه در این بین حقوق مشترکین خوش حساب پایمال می شود.

حسن زاده در پایان با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در انتقال مشکلات و کمبودها ضعیف عمل می کنند گفت:تمام سعی خود را می کنیم تا با مشکلات احتمالی مواجه نشویم و امیدواریم اعضای شورای شهر به آرای مردم وفادار باشند و جهت بهتر شدن شرایط تلاش کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار